2304
Sök

Vad heter den här låten? Den officiella och enda tråden...

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
27 augusti 2010
Vad heter låten i filmen " Som man bäddar " den spelas ibörjan av filmen och även i slutet av film???

"Yoou, I'am with you now sunshine and we are goting sunshine" låter den i den vid refrengen
Senast redigerat av Memme (27 augusti 2010)

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Asfaltsskojare
7 Inlägg
30 augusti 2010
Hoggee_ skrev:
Letar efter en rocklåt typ. Låten börjar typ med "saturdaay, my walk is aloone.." har hört den i bakrunden några gånger och skulle vilja höra den ordentligt då jag inte kan sluta tänka på den.. :p

Saturday I love you like gold Not like the Monday, you pass like a ghost
Volbeat - Maybellene i Hofteholder
http://www.youtube.com/watch?v=tAK5EqdYkBw

258 Inlägg
31 augusti 2010
Volante skrev:
Hoggee_ skrev:
Letar efter en rocklåt typ. Låten börjar typ med "saturdaay, my walk is aloone.." har hört den i bakrunden några gånger och skulle vilja höra den ordentligt då jag inte kan sluta tänka på den.. :p

Saturday I love you like gold Not like the Monday, you pass like a ghost
Volbeat - Maybellene i Hofteholder
http://www.youtube.com/watch?v=tAK5EqdYkBw

skumt, hittade den precis, lyssnar på den om och om igen. Och precis DÅ ser jag ditt inlägg.. måste varit nått mindtrick där.. haha, men tack så mycket! smile

590 Inlägg
2 september 2010
nuffe skrev:
Söker låtar med "snärtig" bas. Det är under trance-genre men hittar inte de där låtarna med "snärtig" bas istället för den "vanliga" djupa basen.

Obs, menar inte Hardstyle...

Spelas ofta under Dreamhack exempelvis.

http://www.youtube.com/watch?v=9widLD_8OE8 Typ? eller? smile

347 Inlägg
4 september 2010
Memme skrev:
Vad heter låten i filmen " Som man bäddar " den spelas ibörjan av filmen och även i slutet av film???

"Yoou, I'am with you now sunshine and we are goting sunshine" låter den i den vid refrengen

Her Majesty - Sunshine

668 Inlägg
6 september 2010
Hejsan har en väldigt flummig beskrivning av en låt. Hörde den i bilen nån gång när man åkte med farsan så det var antagligen på p4.  Det är en dansbands låt. Den handlar om att det är dans någonstans. Vet inte mycket mer än så.  det är inte det är dans på brännebrygga jag menar.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
6 september 2010
henne_svenne skrev:
Hejsan har en väldigt flummig beskrivning av en låt. Hörde den i bilen nån gång när man åkte med farsan så det var antagligen på p4.  Det är en dansbands låt. Den handlar om att det är dans någonstans. Vet inte mycket mer än så.  det är inte det är dans på brännebrygga jag menar.

denna kanske?

668 Inlägg
6 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
henne_svenne skrev:

denna kanske?

Nej den var det inte. Även att den prickar i riktigt bra på beskrivingen.
Tack ändå för snabbt svar.

1 903 Inlägg
6 september 2010
henne_svenne skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
henne_svenne skrev:

denna kanske?

Nej den var det inte. Även att den prickar i riktigt bra på beskrivingen.
Tack ändå för snabbt svar.

denna då?

MVH

668 Inlägg
6 september 2010
Det var dans bort i vägen - sven-ingvarz. Inte för den var så bra men jobbigt som fan när man går runt och nynnar på en låt som man inte kan namnet på tongue

1 903 Inlägg
6 september 2010
henne_svenne skrev:
Det var dans bort i vägen - sven-ingvarz. Inte för den var så bra men jobbigt som fan när man går runt och nynnar på en låt som man inte kan namnet på tongue

haha, känner igen det där tongue

668 Inlägg
6 september 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
henne_svenne skrev:

haha, känner igen det där tongue

Jobbigt är det

1 926 Inlägg
7 september 2010
Edit: Hittade låten. Ballroom Blitz var det cool
Senast redigerat av Spelis (7 september 2010)

Japsare
508 Inlägg
10 september 2010

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

25 Inlägg
10 september 2010
GrEEn_NeoN skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=FmRWuK5Z … re=related

vad kan denna låt heta?

Maurizio Gubellini - Insane

225 Inlägg
12 september 2010
någon som vet vad sista låten heter när slut texten kommer i filmen som heter THE STORY TRAVIS PASTRANA 199 LIVES

Mvh David

1 903 Inlägg
16 september 2010
gör ännu ett desperat försök i denna tråden!
är på jakt efter låten "vad vore livet utan kvinnor" med dansbandet blackjack.

kan inte finna den någonstans. Finns det en vänlig själ som på något vis kan hjälpa mig att få tag i den?

tack på förhand
MVH fredrik

I brist på annat :)
526 Inlägg
18 september 2010
eriksson87 skrev:
nuffe skrev:
Söker låtar med "snärtig" bas. Det är under trance-genre men hittar inte de där låtarna med "snärtig" bas istället för den "vanliga" djupa basen.

Obs, menar inte Hardstyle...

Spelas ofta under Dreamhack exempelvis.

http://www.youtube.com/watch?v=9widLD_8OE8 Typ? eller? smile

Nope, dock var Dave 202 något jag ska kolla upp mer om big_smile

Det var ungefär sådan musik jag INTE menade, svårt att förklara, men snärtigare, typ "tom" bas, ganska stark kick...

Sök