Nån som vet vad låten heter som är i början och i slutet (13:14) i denna video? Nån typ av Ska/Punk låt som jag känner igen men inte kommer på! Blir galen!!
Nån som vet vad låten heter som är i början och i slutet (13:14) i denna video? Nån typ av Ska/Punk låt som jag känner igen men inte kommer på! Blir galen!!
Söker ett klipp från radio. Kommer inte ihåg vilken kanal... (radio city, mix megapol, rix fm osv.) Det är morgongänget som ringer (Johnny från PNB) och lurar en kille. Han är på affärsresa nånstans och har ställt bilen på långtidsparkering på flygplatsen. Bilen har då sjunkit 4-5 meter ner i marken efter ett vägarbete. Osv...
Måste ha detta klipp!!
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Var ner till barkarbyträffen och då såg/hörde jag Falcons buss och fastnade för den här låten (men kan inte hitta den nånstans!) hjälp! vad heter låten?
Edit: låten heter Magnus Winbjork - Uplifter. Tack till mrpalmer och hjd för hjälpen!
Ska finnas en låt som handlar om Opel Kapitän där de sjunger något om att han har en grå 142, vill inte ha en opel rekord och att det sitter en v8 under huven eller något, galet länge sen jag hörde den så kommerinte riktigt ihåg bara.
Ska finnas en låt som handlar om Opel Kapitän där de sjunger något om att han har en grå 142, vill inte ha en opel rekord och att det sitter en v8 under huven eller något, galet länge sen jag hörde den så kommerinte riktigt ihåg bara.
Jag söker en till houselåt som låter typ som en krigssignal man hackat upp i bitar så det blir toner, tonarten går upp och ner typ som signalen, fast i en takt då.