Är det bara jag som åker till alaska snart om det inte kommer snö?!

Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

Jag har väntat på snö tillräckligt länge nu . ( bara sen den smalt bort i våras ) wink

jag hoppas verkligen på en kanon vinter den här säsongen! förra var ju bara kattskit!  snön kom Efter jul afton. jag har Aldrig vart med om en grön jul. sjukt trist. man fick aldrig jul känslan. sad och sen så vore det bra om grejerna håller den här säsongen. jag la ut 32.000 på den. bara på att laga grejer som gick sönder. primären, statorn, ECU, dragsnören i mängder. med mer mera. så nu är allt nytt i princip.  sååå den här säsongen hoppas vi på ett grymt snöskoterföre!

någon som har lite skoterbilder lägg gärna upp lite så man får längta lite! smile


Här är min AC Zr 600 Efi GK LE

http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_20/09280000-09289999/640x480/9284333.jpg?0
snöoväder i sundsvall *ge mig*
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_20/06850000-06859999/640x480/6856893.jpg?0
sen den 30 mars så var vi på väg upp till dalarna fjällen och Gördalen för att åka skoter p.g.a av den dåliga säsongen här nere. så vi kom bara till mattsmyra.(körde fel) sen skar hjullagret på bil jävulen! så där satt vi. 05.30 på morgonen. och inte kom någonstans.
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_20/09170000-09179999/640x480/9179586.jpg?0
fick en underbar soluppgång iaf vid kapellt i mattsmyra.
http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_20/09170000-09179999/640x480/9179585.jpg?0

Senast redigerat av Falck (12 september 2007)

Addiction to Snow
JonasPLind
12 september 2007 · 820 Inlägg

Tveksamt. men gärna Whistler eller Något annat ballt ställe smile

Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

Whistler ? smile

Addiction to Snow
JonasPLind
12 september 2007 · 820 Inlägg

Ligger i Kanada ^.^ Dom har typ snö året om på toppen...
Jag vill dock åka snowboard tongue inte snöskoter:)

Germax
12 september 2007 · 12 086 Inlägg

Det är september vafan.. jag bor i Motala här har vi inte snö förens december smile

bmx
12 september 2007 · 7 100 Inlägg

hoppas på mycket snö så man kan åka snowboard big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Mäki Långsam Perfektionist
12 september 2007 · 4 800 Inlägg

Jag vill ha snö! Bara att gå ut en vintermorgon och höra snön knarra under skorna är så underbart! big_smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Aga_Diff Bärs!
12 september 2007 · 3 456 Inlägg

yes, vinter is the shit! skönt att man inte behöver en massa HK för att drifta åxå.. wink

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Akka
12 september 2007 · 1 174 Inlägg

Galet va jag längtar till snön kommer dock ej att få åka scoter även fast det är skoj men att få åka upp till tänndalen å åka bräda big_smile dock tråkigt att man måste ta bort fälgarna som ska köpas snart tongue

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
12 september 2007 · 5 042 Inlägg

Själv så hatar jag snön tongue
Hade jag vart riktigt rik så hade jag tagit med mig min familj & polare till spanien eller liknande o bott där i resten av mitt liv smile

C H E V R O L E T <3
Tobbe87 Your Dream My Reality
12 september 2007 · 219 Inlägg

Hoppas på mkt snö så man kan åka bräda...och sen kör jag snösvängen så man kan ju få ihop ett par timmar då med ju:d

Varje dag börjar med nya möjligheter!!
Ashra
12 september 2007 · 346 Inlägg

jag vill inte ha snö alls. alla jäkla snökockor bara klånkar i skärmen sad

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2007 · 5 753 Inlägg

tack för det då!!!! nu längtar man ju bara ännu mer efter snön!! hmm hehe big_smile  själv sitter man med beslutsångest på om man ska köpa sig nån 90-tals polaris eller basar och kosta på bilen hmm  svårt val eftersom det känns som att vintrarna inte är nån höjdare längre hmm smile

men när man har åkt/kört skoter hela livet så känns det jävligt att vara utan skoter med..... men det dummaste jag har gjort var när jag sålde min tävlings byggda och små trimmade lynx enduro 600 -98, sjukt rolig skoter både på led och utanför leden faktiskt, ångrar jag än smile

Senast redigerat av _Glenne_ (12 september 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Saab-Fredde
12 september 2007 · 285 Inlägg

åt helvete med snön!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

Mäki skrev:
Jag vill ha snö! Bara att gå ut en vintermorgon och höra snön knarra under skorna är så underbart! big_smile

det sååå sant som det låter! smile

Addiction to Snow
Falck Bayerische Motoren Werken
12 september 2007 · 87 Inlägg

_Glenne_ skrev:
tack för det då!!!! nu längtar man ju bara ännu mer efter snön!! hmm hehe big_smile  själv sitter man med beslutsångest på om man ska köpa sig nån 90-tals polaris eller basar och kosta på bilen hmm  svårt val eftersom det känns som att vintrarna inte är nån höjdare längre hmm smile

men när man har åkt/kört skoter hela livet så känns det jävligt att vara utan skoter med..... men det dummaste jag har gjort var när jag sålde min tävlings byggda och små trimmade lynx enduro 600 -98, sjukt rolig skoter både på led och utanför leden faktiskt, ångrar jag än smile

hmm inte svårt val om du tänker efter. wink

Addiction to Snow
NorrlandsGuld
12 september 2007 · 69 Inlägg

den kommer den kommer.... hoppas på samma mängder som ifjol!!

Enda orsaken att man överlever mörkret i norra europa under vintern är ju skoteråkningen!

going flat out....
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 september 2007 · 5 753 Inlägg

Falck skrev:

_Glenne_ skrev:
tack för det då!!!! nu längtar man ju bara ännu mer efter snön!! hmm hehe big_smile  själv sitter man med beslutsångest på om man ska köpa sig nån 90-tals polaris eller basar och kosta på bilen hmm  svårt val eftersom det känns som att vintrarna inte är nån höjdare längre hmm smile

men när man har åkt/kört skoter hela livet så känns det jävligt att vara utan skoter med..... men det dummaste jag har gjort var när jag sålde min tävlings byggda och små trimmade lynx enduro 600 -98, sjukt rolig skoter både på led och utanför leden faktiskt, ångrar jag än smile

hmm inte svårt val om du tänker efter. wink

näe och absolut inte när man ser kollar på fina vinterbilder big_smile

här kan vi ju dreggla över en vinter solnergång tongue
http://i7.tinypic.com/6fp85mc

och så här frysen kan en bil se ut efter lite snö fall tongue
http://i3.tinypic.com/5xt7y3s.jpg

lite onödigt kanske att lägga in bilder men, det gör ju att man saknar vintern ännu mer, och får mer motivation att köpa skoter tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Hmm.
12 september 2007 ·

Sommar & Sol is teh shit.

Droors
12 september 2007 · 811 Inlägg

hoppas på riktigt dålig vinter. helst inte en flinga snö. Likadan vinter som förra året vore trevligt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang