7663
Sök

Saab 9000 CSE 2,0t 97:a

Volvo V70 2,4T Aut
147 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Köpte bilen för drygt ett halvår sedan. På bilensfrämre sido rutor sitter larm dekaler "CARFLOW LONGARM" Jag frågade försäljaren om bilen varutrustad med larm, men det visste han inte.

Är det någon som känner till märketoch eller hur man ska kolla om bilen har larm så skulle jag va väldigt tacksam.

Tack på förhand!

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer

6 851 Inlägg
15 september 2007
testa att "larma" bilen, lås sedan upp bilen med nyckel och öppna dörren. tjuter det så funkar ditt larm.
Eller så larmar du bilen och sitter  kvar i den, lås upp genom att dra upp låset i dörren för hand, öppna dörren. tjuter det så funkar det..

Volvo V70 2,4T Aut
147 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Hej!

Problemet är att jag inte har något att larma på med. Fick nämligen ingen larmdosa med. hmm

Är en glad skit som har paserat 30 streckt och som bor i Eskilstuna. Mer info kommer

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
2 600 Inlägg
15 september 2007
finns även larm som aktiveras via nycklen. men vet inte hur det är på saaben men på min scorpio är det så=)

gör som jag kör gubba racer=)

10 287 Inlägg
15 september 2007
Skriv en rubrik som beskriver vad du vill. Inte vilken bil du har.

Se: §3 När du postar (gäller forumet)
• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök