Jobbar som biltransportör så de blir väl en hel del bilar.. Porsche GT3 RS Audi RS6plus Audi S8 Audi S4 Dodge Ram 1500 Shelby 500 Scania R420 höhö.. Nån MB AMG med, BMW 135icupe, heter den så? den gick bra iaf ja m,m
Jobbar som biltransportör så de blir väl en hel del bilar.. Porsche GT3 RS Audi RS6plus Audi S8 Audi S4 Dodge Ram 1500 Shelby 500 Scania R420 höhö.. Nån MB AMG med, BMW 135icupe, heter den så? den gick bra iaf ja m,m
Har inte körkort än så har inte hunnit köra så mycket i bil väg. Men annars polarens Sea-Doo RXT 260(vattenskoter). Exakt en sån här: http://www.blocket.se/alvsborg/Sea_Doo_ … 14&w=3 Går så in i helvete! -- RobinWatz
Gasar du på med andras bilar?
Man måste ju inte gasa på något speciellt för att märka att en bil går bra 135 är så pass liten och kvick att det märks fort vid vanlig körning att den går riktigt bra. Han har ju inte sagt att han vrålkör utan bara att 135 gick bra Tråden handlar inte om det så ta det i PM. Har för mig det har varit något liknande tjaffs förut då någon sagt något liknande. Bara för man märker att en bil går bra måste man inte köra som en idiot. Räcker med en omkörning för att märka det.
OnT så vet jag inte vad som är det brutalaste för mig. Inte hunnit med något speciellt alls än. Tror faktiskt den motorstarkaste är en e46 330. Måste bättras på. Uppdaterar om jag kommer på någon värre.
Audi S6 på 390häst är de värsta ja har kört, inte nån direkt värsting egentligen men den gick långt ifrån dåligt enligt mig! Sen har jag ju bara haft kortet i ca 4 månader också är ganska stolt ändå.
Det brutalaste jag kört är min farsas 911 Targa -76. Den har ca 275häst (motorn har vassare kammar, ombyggt avgassystem, etc etc.).. Det är som att köra en folkvagn bubbla, fast med väghållning, och brutalt ax. En plåtlåda med svinhård koppling, inga servon alls, liten ratt, hårda stolar och ingen ljuddämning i cupén. Det är den svåraste bil jag någonsin kört, men så sjukt kul. Det går inte att få samma närhet till bilen i en "vanlig" modern bil. Man måste tillbaka till rötterna: 4 hjul, ratt och en stor elak motor.
Måste börja me de värsta.. En Dart jävel me ca. 80 döda diesel pollar å en växellåda som inte ville ha i fyran, utan den hoppade ur hela tiden.. Lägg till de me 4st. fulla personer mitt på motorvägen å alla bussningar mm. e hel slut på bilen.. Roligt..? Ne, inte de minsta.......
Den brutalaste e nog en Cheva -67a me remdriven lunga genom huven. Vet ej hur många BHP, men kan säga att den rörde sig snabbt å vrålade efter en ny växel hela tiden kändes de som..
Va fyllechaffis i polarens evo 6a på 600+, fy fan för att ströga med den kopplingen o aldrig ha kört bilen innan ! Fick prova en sväng på stora vägen också, FYYYY FAAN!
Kanske inte så brutalt men, de "brutalaste" jag kört är min egna 850 T5, någonstans mellan 320-340 hk Blir någon/några hk till när jag mappat den
EDIT: Räknar man med lastbilar så får jag väl lägga till Scania R620 V8 med 620 hk och 3000 nm räcker gott för att putta 65 ton i uppförsbackarna utan att tappa nämnvärt
Senast redigerat av ArizonaEagle (8 november 2010)
mercedes 2,3 16V audi rs4 och porsche 911 -73. samt min gammla goffa:D en redig gtd lasbilsturbo, stor ic och maxad pump samt urplockad och urkapad och en 850t5 med ca 250-300hp men goffan va snabbare till 160:P