2378
Sök

bmw 520 till salu

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
21 september 2007
den är ny registrerad för 3 dagar sen? varför? hur mycket kredit finns kvar på den?. så länge det är kredit på den, bilen tillhör banken. Du och den som vill köpa bilen måste lössa kredit först till banken annars det är den ny köpare som får automatisk kredit på ryggen. inte alltid kul.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

low profile
253 Inlägg
21 september 2007
Åhhh, snälla låt han sälja den för sitt drömpris! Vem vet kanske nån idiot nog att köpa den?

420 Inlägg
21 september 2007
Fick 34.000-40.000 nu.

212 Inlägg
21 september 2007
Trådstartare
vi får se, jag vet att senast tisdag e krediten borta på bilen, förra ägaren hade avb på bilen.

å du din pajas ingen har bett om ditt skitsnack du kan skriva fint att priset e för högt.
Jag  har inte försökt övertala dig att du har fel utan vad jag vill ha för bilen och vad tycker ni. dina skitsvar och han med 750:n som hitler körde behövs inte

212 Inlägg
21 september 2007
Trådstartare
Lyssna Nu Alla Som Skriver Ett Inlägg, E Tacksam För Era Uppfattningar Och Prisideer Inget Annat.
Ni Som Skirver Jävla Drömpris Och Bara En Idiot Kan Köpa För D Priset Ni Kan Komma Gärna Hema Till Mig Så Kan Ni Slicka Mina Ni Vet Vad

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 september 2007
Hoppas du får en låst tråd snart smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Körv
3 535 Inlägg
21 september 2007
Bra attityd, fortsätt så. Då kommer du nog bli bannad rätt snabbt.

Truckdriving Man

Administratör
11 968 Inlägg
21 september 2007
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök