Köpråd på bil över 300km/h

v8rickard Gammelbilsnörd
28 september 2007 · 450 Inlägg

Haha, pöjken kanske e ute o letar efter en traktor som gör 30, för 2500:-  vad vet jag, kanske inte riktig koll på nollorna tongue

Tore Student
28 september 2007 · 232 Inlägg

v8rickard skrev:
Haha, pöjken kanske e ute o letar efter en traktor som gör 30, för 2500:-  vad vet jag, kanske inte riktig koll på nollorna tongue

nu tyckte du att du var jävligt rolig va?
vad vet du om han har råd att köpa en sån bil eller inte?
bra för att man kör en volvo så är man inte dum i huvudet.

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...
v8rickard Gammelbilsnörd
28 september 2007 · 450 Inlägg

Har själv ägt en sådär 25-30 volvos så har inte så mycket emot 740,lite för nytt för min smak bara...

krisse111 Avstängd
28 september 2007 · 15 Inlägg

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Köp en M3 modell E46, chippa bort spärren. Då har du en bil som gör 300. Inget mekk, inget trams! Att man sedan kan köra 300 på motorvägar ska inte vara några problem kväll/natt/tidig morgon smile Det behöver man inte 110 väg till!

JonasPLind
28 september 2007 · 820 Inlägg

Tore skrev:

v8rickard skrev:
Haha, pöjken kanske e ute o letar efter en traktor som gör 30, för 2500:-  vad vet jag, kanske inte riktig koll på nollorna tongue

nu tyckte du att du var jävligt rolig va?
vad vet du om han har råd att köpa en sån bil eller inte?
bra för att man kör en volvo så är man inte dum i huvudet.

lollollol jo winklollollol


Obs. detta inlägger är inte seriöst.
Så låt bli att skriva hatmail till mig bara för att du har en volvo smile

Senast redigerat av wh0re (28 september 2007)

Thomas_855r
28 september 2007 ·

ReApEr__88 skrev:
Jag vill ha lite råd om vad man ska ha för bil som går okmkring 300km/h
skriv ner för-nackdelar med just den bilen samt vad den kostar men max 250000:-
ska gärna se lite småfräck ut också...big_smile

du kan få många bilar som går i 270 iaf. det rcker nog ska du se. jag är nöjd me min fart iaf! smile

Jimm
28 september 2007 · 1 661 Inlägg

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

daim
28 september 2007 · 67 Inlägg

Hardjim skrev:

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

AppleandCoffe Lat och helgalkis
28 september 2007 · 61 Inlägg

Turbomatte skrev:
Säger inte att detta är fallet men tänk om killen jobbar med att köra fort, eller är skit duktig i rally eller kör radical eller något sådant.

Sluta säga att killen är skit bakom ratten när ni inte ens vet detta, detta grundar ni bara på att han har en 740 på garaget. Tänk om han skulle kunna hänga av er alla med hans farmors permobil.



När jag joinade garaget så var det för att det knapps fanns skitsnack osv. nu funderar jag mer på att lägga ner detta då alla är så jävla småaktiga och klankar ner på alla andra hela tiden.

Killen undrade vad det fanns för bilar, och det första ni gör är att skriva att han aldrig i hans patetiska liv kommer kunna hantera sådana bilar osv osv. Ska ni svara svara på frågan eller skit i det bara!


För att svara på din fråga.

Ja v70r eller s60r, 850t5r båda dom utan att behöva trimma för mkt. BMW m5 som redan sagts.

Ingen säger att han är patetisk, det är tyvärr du som säger det. Men han verkar ju inte direkt seriös. Om han nu skulle åka radical, Stcc, formel 1 så skulle han aldrig frågat vad som går fortast, då vet man redan det och vilken potential bilarna har. Alla kan köra fort vem som helst kan trycka gasen i botten och svänga med ratten. Sen skiter väl jag ifall det går åt helvete eller inte.

Darkie dARKiE
28 september 2007 · 5 031 Inlägg

daim skrev:

Hardjim skrev:

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

haha big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Thony_mannen
28 september 2007 · 263 Inlägg

Lotus Omega! En kompis har en sån med 550Hk! Den gör 320Km/h på gps:en! Men jag se inte nåt nöje med en bil som gå så fort, då leker man med andra trafikanters liv + sitt eget! Så behåll din Volvo, det är nog säkrast för alla tror jag! Drömma kan man ju alltid göra, det kan även jag oxå om att ha en snabb bil!

Volvo-Real-Power!
Jimm
28 september 2007 · 1 661 Inlägg

daim skrev:

Hardjim skrev:

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? smile
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka smile

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen smile
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h wink

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

Ja, det hade nog alla som skriver i denna tråden fått, så och!?
Snacka om nivå på detta stället alltså

TRYIT Teddan
28 september 2007 · 2 495 Inlägg

Hardjim skrev:

daim skrev:

Hardjim skrev:

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

Ja, det hade nog alla som skriver i denna tråden fått, så och!?
Snacka om nivå på detta stället alltså

ja det får du nog leva med .... finns mycket konstigt folk här....
tycker ändå att din bil går bra fast du får pisk av en ferrari wink

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
e55boy
28 september 2007 · 164 Inlägg

E55 AMG, toppar 285-290 med spärren borta, chippa den, sätt i sportfilter och komplett avgas så gör du ca 300, det gör min iaf smile

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded
ReApEr__88
28 september 2007 · 620 Inlägg

Jag startade denna tråd endast att få tips om bilar som kan klara av farter kring 300 sen om ja kommer köpa och sen köra dom hastigheterna det är att vänta tills den tiden är inne! men som sagt ja startade denn tråd endast att få tips men det verkar som vissa har fått allt om bakfoten!

Volvo S60 (2006)
Thomas_855r
28 september 2007 ·

en skyline r34 el mazda rx7

chrille_ Servicerådgivare
29 september 2007 · 715 Inlägg

supra ..smile bara för de e ända bilen jag åkt i över 300

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
Ashra
29 september 2007 · 346 Inlägg

daim skrev:

Hardjim skrev:

wh0re skrev:
Var ska man komma upp i 300?
liksom, okej, Motovägen på natten?

Har ni kört på en motorväg som är så tom att ni skulle kunna blåsa på i 300? :)
Bara tanken på att lägga sig i ytterfilen i en bil som gör 300 och vina förbi en bil som ligger i 110 Gör att jag får ont i hela kroppen. Det skulle ju aldrig funka :)

Kan du inte träna dig på att springa istället? Då kan du springa ifrån polisen :)
bättre för miljön
Hur mycket bensin drar inte en bmw M5 vid 300km/h ;)

Ja, det har Vi!  Och ja det ska va tomt och på natten, men en redig bil har rediga bromsar. Visst det är farligt och dumt men har man lång fri sikt och en tom väg med räcken så klart att man ska testa sin bil NÅN gång. Inte ofta alls.
Bensin en m5 drar? Vem fan bryr sig... Smakar det så kostar det.
Trodde detta var en sida för bilintresserade, inte för miljövänner.
Vill killen ha en snabb bil så skit ni i varför. ge han tips eller back off.
Det är skönt att köra en snabb bil sakta också, känslan av att veta ifall nån vill så får dem pisk är underbar.

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

jag ägde en ferrari idag det kommer en film snart!  Men vafan du ligger ju långt bakom! Du jag kom om när vägen blev dålig :D

Ashra
30 september 2007 · 346 Inlägg

Hardjim skrev:

Ashra skrev:

daim skrev:

Säger killen som får fetpisk av ferrari :>

jag ägde en ferrari idag det kommer en film snart!  Men vafan du ligger ju långt bakom! Du jag kom om när vägen blev dålig big_smile

Och jag ägede en Mini cooper med vinterbilen, sedan med tjejens bil och även till sist med mammas bil.

du får gärna bevisa det med en film du gjorde ett sådant strålande exempelmed din ferrarifilm så du åkte antagligen på pisk igen smile

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
30 september 2007 · 1 290 Inlägg

Hardjim skrev:

Ashra skrev:

Hardjim skrev:

Och jag ägede en Mini cooper med vinterbilen, sedan med tjejens bil och även till sist med mammas bil.

du får gärna bevisa det med en film du gjorde ett sådant strålande exempelmed din ferrarifilm så du åkte antagligen på pisk igen smile

ja, jag ska filma när jag piskar en cooper det lovar jag. ska bara hitta nån som inte skäms för mkt för att visa sig i en först. Du kanske ställer upp?

Ja du höjer ju verkligen nivån här med dina inlägg.....  hmm

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang