Bigblock väger.. Överladd väger.. Hmm Tokvarvande sb är grejen. Alltså finns det bara en motor. Cheva 302 som satt i vilken bil? Camaro z28 67-69 Varvade ju bara 8500 helt standard från fabrik
Bigblock väger.. Överladd väger.. Hmm Tokvarvande sb är grejen. Alltså finns det bara en motor. Cheva 302 som satt i vilken bil? Camaro z28 67-69 Varvade ju bara 8500 helt standard från fabrik
Coolt Dock är jag inte intresserad av viktbesparingar, en bil får gärna väga 2ton, bara den ser rätt ut och låter rätt (att det sen bara varvar 5,5-6000 gör ingenting )
Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.
Har själv alltid älskat stylade japsbilar så som skyline men sen jag köpte min Cadillac med en V8 med 325hk så älskar jag stora bilar men visst man måste nästan äga en bensinmack när man kör stor bil
Roliga bilar, ser ingen anledning till att ha tråkigt när man är ute och kör. Finns ett flertal roliga bilar att välja mellan men när man summerar ihop allt en bil kan erbjuda har jag fastnat för Bmw.
Senast redigerat av Rquired (9 juni 2009)
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Min 455 som sitter i min Skylark väger ju lika mycket som en Cheva 350. Med alu insug såklart.
Jag gillar nog alla bilar rent utav. Ogillar ägarna oftast dock.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.