Äger du din bil, eller gör banken det?

FLindgren
7 februari 2008 · 5 089 Inlägg

ja man kan ju alltid lägga ner alla sina drömmar och inse att man inte kan spara pengar och lägger man undan t.e.x 2000 i sex år så tror jag att man både växer ifrån dethära med tuffa bilar och har troligtvis en flickvänn\familj så man inte kan lägga ner pengar på sin hobby. är dte inte bäst och leva livet medans man kan eller ska man spara pengar tills man gammal å "måste" köpa hus å sånt istället??.

är det någon skillnad å lägga undan 2000 i sex år eller låna så man betalar tillbaka 2000 i sex år?

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
7 februari 2008 · 6 170 Inlägg

lelleal skrev:
Kände du dig ut pekad lr vad hahahahhaa:D

Tycker verkligen synd om dig, du kan inte ha det lätt.

Lilla stackare som måste leka stor och tuff på internet bara för att blåsa upp sitt eget ego.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jaever Avstängd
7 februari 2008 · 15 Inlägg

äger min bil! betalade den med visakortet tillochmed!

Jaever Avstängd
7 februari 2008 · 15 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

lelleal skrev:
Kände du dig ut pekad lr vad hahahahhaa:D

Tycker verkligen synd om dig, du kan inte ha det lätt.

Lilla stackare som måste leka stor och tuff på internet bara för att blåsa upp sitt eget ego.

Det är väl inget fel med det? big_smile

Ponuts
7 februari 2008 · 220 Inlägg

Hammarslag skrev:

lelleal skrev:
Har man inte råd att köpa bilen ska man inte ha den ....

Finns ju vissa som helt enkelt inte kan spara pengar, men har råd att köpa bil.
tex jag, cashar alla räkningar resten spendera på skit krogen, droger, vänner, brudar, småpojkar you name it.
Kan nog med stor säkerhet säga att 65% av alla lite finare bilar här inne som ägs av 20-26åringar är köpta genom att låna.

Men visst lever man ett pisstråkigt liv, bor hemma hos mamma och snålar på varända krona så ja då kan man köpa en kontant efter ett år eller två, men det ser jag tyvärr inte som ett alternativ.

Hehe GUD har talat.

Goffen Administratör
7 februari 2008 · 2 974 Inlägg

Och det kunde ni inte..... Tråd låst

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang