2862
Sök

flickvän gjord slut (måste skriva av mig)

1 174 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
Fan asså ran livet ut i sanden? Min flickvän gjorde nyss slut efter 2 år å ett års förlovning, å allt kom som en chock eller ja nästan, hon har mått dåligt nu ett tag.

men saken den e att det finns ju massor med tjejer där ute men hallå? jag hade fan hittat min rätta, allt var bra, samma intressen, kunnde lita på henne, snygg, bra i sängen, hon hade bra utbildning osv osv osv

å just nu så känns allt fuckat ur totalt, känns verkligen som livet ran ut ur en!

Så någon som har lust å snacka lite? är lite "blödig" just nu... sad

7 120 Inlägg
7 oktober 2007
Ajdå, trist. Men varför gjorde hon slut? Måste ju ha funnits någon anledning. neutral

1 174 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
mm.. hon sa att hon hade mått dåligt å var tvungen att hitta sig själv...

1 297 Inlägg
7 oktober 2007
Kan ju säga att det går över! Inte just nu, inte p några dagar, veckor och kanske månader. Men det går över!

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
7 oktober 2007
att ni har gjort slut betyder inte nåtvändigtvis slutet. ge inte upp på henne så kanske allt kommer lösa sig en dag.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

kevlar_soul
7 oktober 2007
Shieet det låter tufft.. har varit i ungefär samma sits, men vi har kyckats reda ut det innan det gått så långt att någon gjort slut.

Går det inte att prata med henne då? Jag menar, det är nästan omöjligt att bara säga hej då sådär..

1 174 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
AdamOpel skrev:
att ni har gjort slut betyder inte nåtvändigtvis slutet. ge inte upp på henne så kanske allt kommer lösa sig en dag.

hoppas på de! men får väl fan ta ett steg i taget, men hur fan ska ja klara av att jobba i morgon det fattar ja inte dock!

100 Inlägg
7 oktober 2007
två års förhållande rinner inte av sanden så fort,,  ge det lite tid kanske kommer hon tillbaka undertiden kan du ju visa henne att du saknar henne och att du älskar henne skicke hem ett blombud till henne smile 

hoppas det löser sig för dig   <3

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång

kevlar_soul
7 oktober 2007
Det ligger någonting i det Megavirus säger.. Ge inte upp liksom..

1 661 Inlägg
7 oktober 2007
Frågan är väl varför har hon mått dåligt?  Hon kanske kände att hon inte fick det stödet hon behövde av dig?   Nu vet ju absolut inte jag nånting om det här men känner igen mig i det där som du beskriver...   Och som dom andra säger, 2 år är svårt att avsluta bara sådär snabbt....

Bättre att vara på jobbet och vara nere än att sitta hemma och deppa iaf!

1 174 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
Megavirus skrev:
två års förhållande rinner inte av sanden så fort,,  ge det lite tid kanske kommer hon tillbaka undertiden kan du ju visa henne att du saknar henne och att du älskar henne skicke hem ett blombud till henne smile 

hoppas det löser sig för dig   <3

Ja jag tänker fan inte släppa henne så lätt största problemet hur fan jag ska orka med att jobba å göra resten av min vardag!

å tack för att folk läser de ja skrev känner mig inte helt ensam nu!

1 661 Inlägg
7 oktober 2007
Äsch, man ska inte behöva känna sig ensam! nästa gång är det kanske nån av oss som skriver å då står du där smile

Hon kanske behöver lite tid, visa intresse och förklara tydligt vad du känner men framförallt lyssna på henne och hennes önskemål... man kan inte tvinga nån att tänka fortare eller känna vissa saker..alla är vi olika.

772 Inlägg
7 oktober 2007
Du är verkligen inte ensam.. många som har varit i samma situation som du
eller lite liknande.. jag oxå..

Och jag kände samma, hur ska jag orka jobba.. men tro det eller ej, imorrn om du
lyckas sova lite i natt så kommer det kännas bättre.. och gå till jobbet iaf, även
om du mår skit. för att göra nått annat när sånt har hänt hjälper jätte mkt..

Gör inte som jag gjorde bara.. tittade på Cast Away efter att en tjej gjort slut, usch
vad jag kände mig ensam då.. smile

165 Inlägg
7 oktober 2007
Min pojvän/sambo sedan 2½ år gjorde slut en fredag eftermiddag. Skulle ut och jobba natt några timmar efter han kläckt ur sig det och det var nog det bästa jag kunnat gjort. Mycket skönare att jobba än att sitta hemma och sura. Då har man någon att prata med och något annat att tänka på. Det är över ett år sen det tog slut och inte lyckats bli av med alla känslor än, men iaf insett att det inte kommer bli vi igen. Hoppas ni hittar tillbaks till varandra eller att du hittar andra sätt att må bra på smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
7 oktober 2007
Akka skrev:
mm.. hon sa att hon hade mått dåligt å var tvungen att hitta sig själv...

Säger hon det så ge henne tid.
Har du tur så är det bara lite tänketid hon behöver.

Har gått lite fram och tillbaka mellan mig och min tjej några gånger och jag har t.o.m bett henne vara borta ett tag bara för att jag behövde lite tid att tänka på, men nu är allt fint mellan oss.

Visa att du saknar henne och att du vill försöka, sen är bollen på hennes sida.
Tjata inte sönder henne bara.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

100 Inlägg
7 oktober 2007
som jag tidigare skrev  ...  ge inte upp men va inte FÖR PÅ bara  gör nåt fint för henne  smile

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång

271 Inlägg
7 oktober 2007
Usch.. lider med dig.. sad Och efter så lång tid oxå..
Men har det inte varit nått som varit galet i förhållandet? För e det inget fel i förhållandet skulle hon ju inte lämna det.. Snarare stanna och få trygghet och stöd från dig!
Bara en tanke..

Hoppas du mår bättre

772 Inlägg
7 oktober 2007
Benan skrev:
Men har det inte varit nått som varit galet i förhållandet? För e det inget fel i förhållandet skulle hon ju inte lämna det.. Snarare stanna och få trygghet och stöd från dig!
Bara en tanke..

delvis rätt skulle jag vilja säga.. om hon börjat må dåligt så är det inte säkert det beror
på att nått är galet i ert förhållande heller..
Har ni pratat om varför hon mår dåligt? kanske ville hon göra slut bara för att hon inte
vill att du ska behöva lida av att hon mår dåligt?

Håller med många andra som skrivit, visa i små saker att du saknar och tänker på henne
och älskar henne.. och visa att du finns där för henne om hon bara vill prata..

100 Inlägg
7 oktober 2007
Hon skulle kanske råka få länken till denna tråden av någon anonymt ? eller vad tror du?

= )     hoppas det verkligen löser sig!

4 554 Inlägg
7 oktober 2007
tråkigt att höra men låt de ligga på is lite det låter inte som det är du som det beror på håll kontkakt med henne på en lite lägre kompisnivå barta ni inte tappar kontakten helt och sen är det bara att börja om från början när hon börjar må bättre
hoppas du inte gräver ner dig allt för mycke.. gör nått kul och passa på å lev livet som singel ett tag det är rätt gött

Sök