2380
Sök

flickvän gjord slut (måste skriva av mig)

Avstängd
50 Inlägg
7 oktober 2007
detdär är standar grej när dom säger att dom ska hitta sig själva hon har en ny kille nu ..skit i henne du hittar en ny plus du ska inte ble kär i en tjej du inte litar på och du ska aldrig ge dom för mycke luft då dom dumpar dig behandla dom som skit du ska se hur dom springer äfter dig.det där med dr love funkar inte

100 Inlägg
7 oktober 2007
jösses...

Ser förbi det inlägget helt och hållet...

Jag har nog råkat ut för alla fel på mina bilar. nackdel: Många gånger dyrt, Fördel: Man lär sig till nästa gång

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
7 oktober 2007
Min föredetta gjorde slut efter 2,5år så jag vet hur du känner dig.. Jag tog på mig mer jobb så att jag skulle ha nåt annat att tänka på. Ha vänner omkring som stöttar dig. Det här hände för ett halvår sen och idag är vi fortfarande vänner.
Visst, det känns förj-t men försök ha annat att tänka på. Hitta på nåt med polarna t.ex.

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
7 oktober 2007
Megavirus skrev:
Hon skulle kanske råka få länken till denna tråden av någon anonymt ? eller vad tror du?

= )     hoppas det verkligen löser sig!

det är ett riktigt hett tips smile . Jag skulle böla floder om jag gjort slut med min tjej och hittar att hon har lättat på sig såhär, visar verkligen att man menar allvar smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
7 oktober 2007
Emma_Blond skrev:
detdär är standar grej när dom säger att dom ska hitta sig själva hon har en ny kille nu ..skit i henne du hittar en ny plus du ska inte ble kär i en tjej du inte litar på och du ska aldrig ge dom för mycke luft då dom dumpar dig behandla dom som skit du ska se hur dom springer äfter dig.det där med dr love funkar inte

Jag hoppas du inte pratar ur egen erfarenhet Emma? smile I så fall blir jag mörkrädd.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

65 Inlägg
7 oktober 2007
fan va tråkigt neutralneutral hmm men hon kanske blir bättre om några veckor så kanske hon vill tbx till dig:D ? , för hon måste ju ha kvar känslor för dig !

du kanske vill ha lite tröst i allsvenskan oxå ? tonguewink kan säga att Djurgården vann mot Gefle idag o ligger delad 1 : a wink tongue

harre bra wink

Fartygsingenjör
550 Inlägg
7 oktober 2007
Är ju bara att finnas där för henne och lyssna och stötta som en riktig vän. Så vad hon nu än går igenom så kanske hon ser nya sidor av dig som får er tillsammans igen.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

845 Inlägg
7 oktober 2007
nje ge förfan inte upp.
förlorade min tjej jag också men jag fick i hop de och nu är allt istortsätt bra.. ge inte upp hoppet..

markholm
7 oktober 2007
AdamOpel skrev:
Emma_Blond skrev:

Jag hoppas du inte pratar ur egen erfarenhet Emma? smile I så fall blir jag mörkrädd.

Jag känner tjejer som säger att de sagt likadant, dock behöver det inte alltid vara så och jag hoppas att din tjej varit helt ärlig.

Mitt tips är att vara med dem du tycker om... se till att inte vara ensam. Köp lite roliga saker eller gör något du tycker om att göra. Undvik de saker NI två gjorde tillsammans som kan påminna dig om henne. Är det "meningen" att det ska bli ni två igen så blir det så... men under tiden se till att försöka må så bra som möjligt och sköt om din kropp med mat, dryck, promenader, träning eller annat som får dig att må bra.

Vet själv hur det kan vara och har själv varit i din sits...liksom många andra här. Det finns fler tjejer, även om man inte vill höra det nu, så gör det faktiskt lite lättare att veta att det finns andra.
Själv så trodde jag att det inte fanns någon annan som var lika bra, kan säga att jag hittade någon som var ännu bättre! Viktigt är att du inte släpper på dina principer och gör något som du kanske ångrar sen.

Ha det fint och sköt om dig, hoppas det löser sig till det bästa!

Mvh Björn
Senast redigerat av markholm (7 oktober 2007)

4 506 Inlägg
7 oktober 2007
Akka skrev:
mm.. hon sa att hon hade mått dåligt å var tvungen att hitta sig själv...

Är det det nya? mitt ex sa exakt samma sak....

Kan du andas kan du dö.

46 Inlägg
7 oktober 2007
ge henne bara tid och fråga om de kanske  kan bli ni igen,för de vet man ju aldrig:). men ingen ide heller att hoppas på de bästa lr de sämsta. va mkt med dina kompisar, familjen så du inte är ensam,har vart i samma sits inte kul,så vet hur du mår. höppas bara att de löser sig för din skull:)

451 Inlägg
8 oktober 2007
Min tjej gjorde slut för snart 6 månadersen efter ett 5 års förhållande och 4 års förlovning! Känner exakt som du med att hon var den rätta osv! åsså för 2,5 månadersen så hittade jag en ny tjej, helt perfekt tjej på alla sätt och viss! Och för snart 3 veckorsen så började jag sakna mitt ex nå så fruktansvärt mycke, så jag bestämde mig för att lämna min nya perfekta tjej! Och nu håller det på att reda ut sig mellan mitt gamla ex och mig! Inget är omöjligt, ditt ex förstår säkert vad hon har förlorat efter ett tag, men de kan ta ett tag! Testa dejta en ny så att ditt ex blir lite svartsjuk, då får hon verkligen sig en tänkeställare=)

406 Inlägg
8 oktober 2007
Akka skrev:
Fan asså ran livet ut i sanden? Min flickvän gjorde nyss slut efter 2 år å ett års förlovning, å allt kom som en chock eller ja nästan, hon har mått dåligt nu ett tag.

men saken den e att det finns ju massor med tjejer där ute men hallå? jag hade fan hittat min rätta, allt var bra, samma intressen, kunnde lita på henne, snygg, bra i sängen, hon hade bra utbildning osv osv osv

å just nu så känns allt fuckat ur totalt, känns verkligen som livet ran ut ur en!

Så någon som har lust å snacka lite? är lite "blödig" just nu... sad

fick uppleva på pricken samma!!! vidrigt, gör ont i över 1år!!!! sad bara oc bita ihop, inte ringa till henne, man måste glömma! sad

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

451 Inlägg
8 oktober 2007
Gujen skrev:
Akka skrev:
Fan asså ran livet ut i sanden? Min flickvän gjorde nyss slut efter 2 år å ett års förlovning, å allt kom som en chock eller ja nästan, hon har mått dåligt nu ett tag.

men saken den e att det finns ju massor med tjejer där ute men hallå? jag hade fan hittat min rätta, allt var bra, samma intressen, kunnde lita på henne, snygg, bra i sängen, hon hade bra utbildning osv osv osv

å just nu så känns allt fuckat ur totalt, känns verkligen som livet ran ut ur en!

fick uppleva på pricken samma!!! vidrigt, gör ont i över 1år!!!! sad bara oc bita ihop, inte ringa till henne, man måste glömma! sad

Man MÅSTE absolut inte glömma!! Om man vet att det är den rätta så ska man iaf försöka igen efter ett tag när hon har fått tänkt lite!

Avstängd
658 Inlägg
8 oktober 2007
Emma_Blond skrev:

xakt så är det, tyvärr pojkar å flickor, kanske inte behandla som skit, men att hon bara gör slut så och säger att hon ska hitta sig själv tror jag inte på, är såpass gammal att jag har vart med en del.
Men va du än gör spring inte efter henne, känn lite på det, antagligen så vet hon redan att du älskar henne, desto mer du springer efter dom desto mer utnyttjar dom det,

Ta det lugnt det är jävligt svårt jag vet själv man vill inte göra nått alls, men det kommer ordna sig. smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Lagerhjon
178 Inlägg
8 oktober 2007
Har råkat ut för samma sak! Detta var i Juni, vi bor tyvärr fortfarande ihop. Ingen av oss har råd att skaffa ett nytt boende tills kåken är såld.
Fins inga bra råd att ge i detta läge. Det är så olika från person till person hur man grejjar detta. Jag har gått igenom de flesta faser. Med hopp, förtvivlan, mörka tankar och hopp igen.
För tillfället så e jag nöjd men i morgon kan det ha vänt och jag bara avskyr allt.
Fördelen är väll att jag har tappat en 6kg i vikt big_smile

Vill du ha någon anonym att prata med e det bara PM:a

Ha det gött!

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Måste bara säga att allt har löst sig, hon ringde i morse å sa förlåt osv osv ha va bara ledsen å visste ej hur hon skulle snacka med mig, det rikdiga problemet var typ att jag/vi måste börja "bry" oss om varandra mera. typ ringa varandra oftare osv osv

så nu är allt bra å jag har orkat gå till jobbet!

406 Inlägg
8 oktober 2007
T5Black skrev:
Gujen skrev:
Akka skrev:

Man MÅSTE absolut inte glömma!! Om man vet att det är den rätta så ska man iaf försöka igen efter ett tag när hon har fått tänkt lite!

Jo det måste man, har hon gjort slut, så kommer det aldrig bli som det engång vart, man gör slut av en anledning... kanske funkar för ett tag igen men det komemr taslut... vet själv hurjobbigt det var. berätta vad du känner! sedan är det upp till henne. samma för alla vänner jag har, ska försöka bli ihopigen, funkar aldrig mer än någon månad eller 3, sedan blir det samma visa med tårar igen!!

406 Inlägg
8 oktober 2007
Akka skrev:
Måste bara säga att allt har löst sig, hon ringde i morse å sa förlåt osv osv ha va bara ledsen å visste ej hur hon skulle snacka med mig, det rikdiga problemet var typ att jag/vi måste börja "bry" oss om varandra mera. typ ringa varandra oftare osv osv

så nu är allt bra å jag har orkat gå till jobbet!

SKÖÖÖÖÖNT! hon kanske ville ha uppmärksamhet! prata mer mer mer smile *håller tummarna* smile

Lagerhjon
178 Inlägg
8 oktober 2007
Gött! Nu lägger ju fotbollen av så då kanske du får mera tid att bry dig om henne wink

Sök