4476
Sök

Tråkigheter!!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Fick just reda på en väldigt tråkig grej!

Tjejen som jag tycker väldigt mycket om är allvarligt sjuk:(
hon fick reda på att hennes hjärta inte riktigt pallar med att pumpa runt tillräckligt med blod.. så hon har haft feber i typ 2 veckor nu:(
dom ska skriva upp henne på en hjärt-transplantation men hon vet inte om hon vill ha en:(

Jag vet inte vad jag ska ta mig till:( vill verkligen inte förlora henne:( hon betyder väldigt mycket för mig...

Varför ska det hända henne? hon är ju bara 19 år! *gråter*

Team Insane Racing

TheBabe
8 oktober 2007
Shit sad Stackars tjej! Och dig =P

Men varför vill hon inte ha ett nytt hjärta? Det kan ju rädda livet på henne hmm

Fotograf
1 319 Inlägg
8 oktober 2007
fy fan vad tråckit.. kan känna din oro för känner liknande för en bekant..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

4 554 Inlägg
8 oktober 2007
jisses vilken situation... sjukt tråkigt om hon inte skulle kunna leva längre.. ingen vill lägga ner livet som 19åring hoppas verkligen hon får ett friskt hjärta och att hon överlever en sån operation är ju inte som att byta bränslepump på en bil direkt.. som sagt hoppas hon klarar sig både för hennes och din skull.. man vill inte förlora en nära vän så tidigt

1 396 Inlägg
8 oktober 2007
Fy fan vad hemskt. Speciellt när det är någon du tycker lite mer om, kan inte ens försöka förstå hur det känns! Hoppas att hon går med på transplantation och att allt ordnar sig, det brukar ju oftast göra det!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
tack för ert medlidande .. men det känns otroligt jobbigt nu.. ont i magen och kall i hela kroppen:( vet inte vad jag ska ta mig till och det finns ju inte mycket jag kan göra då jag är i arvidsjaur och hon i Milano för tillfället :'(
Vill vara där för henne sad

Team Insane Racing

1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:

Men varför vill hon inte ha ett nytt hjärta? Det kan ju rädda livet på henne hmm

hennes anledning var att hon tyckte barn skulle ha först och främst... vilket jag visst kan förstå
men den andra var lite jobbigare... hon tycker att hennes hjärta tillhör henne vilket jag också kan förså att hon tycker menn va fan.. hon är bara 19 år och det är allderles för tidigt för henne att gå bort sad mår illa av bara tanken om hon nu skulle gå bort:(

Team Insane Racing

TheBabe
8 oktober 2007
Malm3n skrev:
TheBabe skrev:

hennes anledning var att hon tyckte barn skulle ha först och främst... vilket jag visst kan förstå
men den andra var lite jobbigare... hon tycker att hennes hjärta tillhör henne vilket jag också kan förså att hon tycker menn va fan.. hon är bara 19 år och det är allderles för tidigt för henne att gå bort sad mår illa av bara tanken om hon nu skulle gå bort:(

Jag förstår dom tankarna med, men tycker som du att det är hemsk att gå bort när man är så ung, man har inte hunnit göra det man ska i livet liksom sad

1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:
Malm3n skrev:
TheBabe skrev:

Jag förstår dom tankarna med, men tycker som du att det är hemsk att gå bort när man är så ung, man har inte hunnit göra det man ska i livet liksom sad

Nä precis vad jag tycker med:(

Vet inte vad jag ska ta mig till om hon går bort! *gråter*
hon betyder allt för mig:(

Team Insane Racing

TheBabe
8 oktober 2007
Malm3n skrev:
TheBabe skrev:
Malm3n skrev:

Nä precis vad jag tycker med:(

Vet inte vad jag ska ta mig till om hon går bort! *gråter*
hon betyder allt för mig:(

Tycker verkligen synd om dig som måste gå igenom det här.. sad Önskar jag kunde hjälpa till på nått sätt =/

volvoraggare
4 776 Inlägg
8 oktober 2007
låter ju dötrist att hon är sjuk och att hon inte vill ha en transplantion. hade jag vart du så hade jag besökt henne i milano och vart där som extra stöd under hela tiden

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Lidhultare.
325 Inlägg
8 oktober 2007
hoppas hon verkligen väljer att få ett nytt hjärta, och att isåfall operationen kommer gå lyckat! hoppas det även går bra för dig! smile

-Twiajävlen-

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 oktober 2007
Bara att ta ett nytt hjärta är inte allt för lätt.
Finns folk som väntat i sju evigheter på ett organ...

Jag har ett dåligt hjärta. Som tur är så orkar det med att pumpa tillräckligt med blod, men det orkar inte med såfort jag försöker träna. Blir andfådd för lätt och orkar inget..
(skrev inte detta för att ta uppmärksamhet utan mer som ett försök att visa att jag förstår hur det är)

Jäkligt jobbig sits du hamnat i sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
fyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad piss allt är......... *gråter*gråter*gråter*

Team Insane Racing

638 Inlägg
8 oktober 2007
lider med dig. väldigt tråkigt när sånt här händer. hoppas allt går bra /R

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
8 oktober 2007
å shit du.. d var verkligen tråkit... finns inge värre än när nån i ens närhet blir sjuk.. speciellt inte om dom är så unga..

hoppas allt löser sig!

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

1 781 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
tack för alla inlägg... det uppskattar jag verkligen!... känner mig så jäkla blödig just nu.. känns fan lika jobbigt som när farfar min gick bort för ett par månader sen!

Team Insane Racing

1 781 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
*pust*.... den här natten var inte rolig alls...

vaknar stup i kvarten, tänker på henne hela tiden, ont i magen, kall i hela kroppen, illamående.... vill inte gå till skolan egentligen... men jag ska försöka... måte börja tänka i andra banor nu.. jag vet att hon är stark och jag ska med försöka vara stark, det måste jag! för hennes skull!...

Vill Tacka alla här på Gorg för ert stöd! Det uppskattar jag verkligen!

Team Insane Racing

Quattro User
260 Inlägg
9 oktober 2007
Fan tungt alltså...

Håller tummar och stortår för att hon dels går med på transplantation, och att hon dessutom
får tag i ett hjärta i tid!

Ha en så bra dag du kan!

Innehar VAG-COM diagnostik-interface i västerbotten.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
9 oktober 2007
Fy fan alltså.. fick en stor klump i halsen när jag läste det första du skrev.. Förstår verkligen att du inte vill förlora henne, vem vill förlora någon närstående som betyder för en liksom?? lider verkligen med dej och hoppas det löser sej grabben..

Sök