2900
Sök

varför blir man "klassad" som rasist om

99 Inlägg
12 oktober 2007
_deki_ skrev:
haha aa dessa volvoägare..

Snacka inte skit om volvo ägare tongue

1 150 Inlägg
12 oktober 2007
Hmm. skrev:
NiclasT skrev:
Vi fick inte ens sjunga nationalsången på skolavslutningen i 9:an, 2004... Vart fan är Sverige påväg?

Jo den frågan är vanlig, och svaret är ?

är inte rasist men ja tkr de skandal de är en skandal har alltid sjungit vrf inte nu ?

Bobo
14 oktober 2007
Eller så lägger man ned alla förbud och låter folk tänka och säga vad de vill

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 oktober 2007
Bobo skrev:
Eller så lägger man ned alla förbud och låter folk tänka och säga vad de vill

Nja! Det fungerar ju inte ens över internet hehe.
Vi tar bort orden rasism och ras ur ordboken istället smile Alla är vi människor! Bara att dom som ställer till med trubbel kan vara någon annan stans.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Avstängd
92 Inlägg
14 oktober 2007
BOR DU I SKÅPET ELLER?
vadå vill du flytta in din jävla KEBAB

är turkar kebaber eller vad menas med KEBAB,är det rasistiskt?

It Get´s Only Better

Biltokig
310 Inlägg
14 oktober 2007
FREE30 skrev:
BOR DU I SKÅPET ELLER?

jag trodde kebab var mat??

annars förstår jag inte vad du menar

Harè bra

Kockafan
224 Inlägg
14 oktober 2007
vf lägg ner

Kocken

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 oktober 2007
FREE30 skrev:
BOR DU I SKÅPET ELLER?

Dig kan vi lika gärna vara utan här på Garaget! Dina inlägg i alla trådar är ju så förbannat idiotiska! Nu tänkte jag visst högt!

-Mike-

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
14 oktober 2007
jag anser ju att Free30 aldrig har gjort något seriöst inlägg här på garaget!
han klagar på att folk lägger upp bilder på sin t.ex volvo 740 och inte mer exklusiva bilar.
då får jag fråga varför har han inte själv någon bil upplaggd här isf?

Jag tror börjar ju tro att han gick med här för att bråka med allt och alla! är jag ensam om detta?

Ps..... denna tråd börjar spåra ur! Ds

Team Insane Racing

2 182 Inlägg
14 oktober 2007
Malm3n skrev:
Jag tror börjar ju tro att han gick med här för att bråka med allt och alla! är jag ensam om detta?

Ps..... denna tråd börjar spåra ur! Ds

Nej, du är inte ensam om att tycka detta

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
14 oktober 2007
Äh rösta helt enkelt på SD nästa gång wink

I do it my way

Maizer
14 oktober 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Äh rösta helt enkelt på SD nästa gång wink

Finns det något bättre sätt att visa: "Jag har ingen koll överhuvudtaget på politik, jag vet inte ens vad det är!!! Men ut med blattarna så jag kan ta alla bidrag själv eftersom mina föräldrar är obildade och arbetslösa!!"

524 Inlägg
14 oktober 2007
Özz Nujen e ju för fan en stand-up artist, om han drar rasistiska skämt om svenskar/invandrare/kristna aa va fan som helst, vem bryr sej? De e ju bara synd om dom som faktiskt tar åt sej. Vem fan blir kränkt av en oseriös stand-up komiker???

674 Inlägg
14 oktober 2007
Jag tror så här.  Ju mer förbud & intollerans man skapar genom media tex. eller direkt från munn till munn, ju mer skit kommer vi att få dras med.  Jag personligen har mer respekt mot en människa -människa skriver jag. För jag skiter i vilket hörn eller vilken flagga denne lever för. Så länge denne människa visar ömsesidig respekt & öppenhet mot mig, & alla andra i omgivningen då förtjänar han att bli behandlad på lika villkor.  Tex. En inbiten muslim TÅL ju inte att skämta om eller änns avbilda profeten (vem det nu är??) sådant betende de visar gör mig bara att jag tar avstånd ifrån sådana individerför att sånt beteende visar på att dessa människor inte kan vara öppna & ömsesidiga, man kan inte lita på dem, speciellt då de rättfärdigar våld som en lösning på kulturkrockar.  Racism är inget annat än revir tänkande igentligen.. Jag fick uppleva i skolan en gång då vi inte fick sjunga nationalsången, för att inte visa nationalism mot skolans invandrare??? Jag tyckte det var så fel! För har de valt att komma hit då måste de ju kunna anpassa sig till oss till en grad, om inte annat så visa RESPEKT mot vår kultur & land. Precis som vi skulle vå RESPEKTERA deras nation & kultur OM vi flytta till dem!     Vi har all rätt att visa vår nation & sjunga national sången så mycket vi vill så länge det inte kan kopplas till hailande nazzar!!
Senast redigerat av Ramrod (14 oktober 2007)

With great freedom comes great responsebility

674 Inlägg
14 oktober 2007
ola_volvo skrev:
FREE30 skrev:
BOR DU I SKÅPET ELLER?

jag trodde kebab var mat??

annars förstår jag inte vad du menar

Kebab är mat,  Har ni provat Gyros??    MMMMMMMMM!!! SÅ mycket godare!   Nu blir jag hungrig! smile

674 Inlägg
14 oktober 2007
Hörrni! Skit i alla skitar & nu pratar vi mat istället..   Jag ska precis nu åka & hämta 2 st gyros pizzor, med extra gyros & lite mindre blandad sås på mot vanliga mängden.  Om ni är i Norrköping så kan jag starkt rekomendera 2 st pizzerior.  Den första på Allbrekts vägen, den som ligger närmast korsningen -Gammla Ö vägen. Den anndra ligger på St. Pers gatan & heter Cissis. -Ciccis är inte kloka, deras kebab rulle kallas för bazzoka, för det är närmare en beskrivning än än rulle... Prova det!  Nu sticker jag....

bjompa
14 oktober 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Jag är inte rasist, jag hatar alla!

wink

hahaha klockrent=)

de är synd att inte svenskar får vara stolta över sitt egna land utan att bli kallade för rasist..
när fick man vifta me en svensk flagga sist utan att bli utpekad som rashatar osv???
sverige har spårat ur för länge sen.. hoppas iaf på nån ändring snart....

(de är tur de finns nått som heter yttrandefrihet i sverige, synd bara att de inte är alla som vet de)

Diamond
540 Inlägg
14 oktober 2007
haha.. gött attt svenska folket vågar stå på sig lite mer nu för tiden.... Jag är själv invandrare, men är så trött på alla jävla blattar som bara kan snacka skit om sverige!

Liksom, varför bor dom här om dom hatar detta land????

Så jag tycker att dom lika gärna kan åka hem till sina jävla "paradis"..

en hemsida som borde uppmärksammas lite mer: hundprofeten punkt blogspot punkt com
PS. (är själv muslim, men denna sida är så jävla rolig!!)

I'm Rick James Bitch!

281 Inlägg
14 oktober 2007
MOGNA MÄNNISKOR ÄLSKAR SITT OCH RESPEKTERAR ANDRAS!!!!. Andra som tycker annorlunda ska man inte ens ta upp en konversation med.. Lr har jag fel???

/Deki

178 Inlägg
14 oktober 2007
Helvete va folk ska ta åt sej och känna sej så jävla kränkta hela tiden. Vad är det som gör folk så förbannat känsliga egentligen?
Folk blir "kränkta" så fort nån säger "va fula skor du har"
Det räcker med minsta lilla skitsak för att en del ska börja lipa i tidningar mm.!!!!!!!!

Kan nån förklara varför en del är så känsliga?! mad

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

Sök