Förstår sig nån på Kvinnor?

MissMotor_
14 oktober 2007 · 274 Inlägg

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

Hamilton
14 oktober 2007 · 8 864 Inlägg

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Då kan jag upplysa dig om att det inte är dig utan pengarna hon vill ha.

Fotograf på tierpidag.se
FreddeK
14 oktober 2007 ·

MissMotor_ skrev:

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

men sluta gnäll och kom hit då!

Alecci
14 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

Ganska få har nog egentligen en riktig uppfattning om vem de själva är eller har förståelse för hur de själva tänker och agerar. Kanske man borde börja där?

Det sägs ju att man oftast bör lära sig krypa in man lär sig gå...

Och nej, jag påstår inte att jag förstår hur flickor/tjejer/kvinnor/fruntimmer/tanter fungerar, och detsamma kan nog sägas gälla det manliga könet också.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Texi Fundersam
14 oktober 2007 · 126 Inlägg

Freddeponken skrev:
klart tjejer är lätta att handskas med! Om dom surar så ge dom lite pengar så kan dom shoppa och då blir dom glada!

en smart kille!!! big_smile

Girls don´t like boys, girls like cars and money!
mercedes_driver
14 oktober 2007 ·

MissMotor_ skrev:

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

Ja menar det... Kan liksom bara vara så störande ibland. hmm

ryttersson
14 oktober 2007 · 454 Inlägg

FREE30 skrev:

Sushikocken skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

Du kanske inte ljuger men att du orkar skryta sådär , bland det löjligaste jag läst i hela mitt liv ..... hmm

Nalle-74 BTC RACING
14 oktober 2007 · 114 Inlägg

äääähhh.... grabbar, här kommer världens bästa råd.... BLOMMOR LÖSER ALLA PROBLEM!!!
Hehehe....

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Alecci
14 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

mercedes_driver skrev:

MissMotor_ skrev:

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

Ja menar det... Kan liksom bara vara så störande ibland. hmm

Ett ofta anfört argument i liknande diskussioner brukar vara att tjejer är för inriktade på kvalitet, medan killar är för inriktade på kvantitet. Om bägge parter kunde mötas på halva vägen skulle situationen nog se bättre ut för många.

Problemet är att folk inte vill ge upp det de är ute efter och vara beredda att kompromissa lite.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
FireTraXX DFFL
14 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

FREE30 skrev:

Sushikocken skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

Ta lektioner i stavning.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ryttersson
14 oktober 2007 · 454 Inlägg

http://www.mypartypost.com/slideshow.ph … ponsor.jpg

Senast redigerat av ryttersson (14 oktober 2007)

Nalle-74 BTC RACING
14 oktober 2007 · 114 Inlägg

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

och 4 tännsticksaskar va??? wink lycklig kille det där.....lol

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU
Saab-Fredde
14 oktober 2007 · 285 Inlägg

ryttersson skrev:

FREE30 skrev:

Sushikocken skrev:

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

Du kanske inte ljuger men att du orkar skryta sådär , bland det löjligaste jag läst i hela mitt liv ..... hmm

Haha jag håller med dig helt och hållet!

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
BearNewstrom
14 oktober 2007 · 84 Inlägg

ryttersson skrev:
http://www.mypartypost.com/slideshow.php?id=42&image=/ryan/images/funny/beatsponsor.jpg

dum i hela huvve el smile ?

Volkswagen Bubbla "Zwittzy" (1961)
Audi Q7 (2012)
Audi A4 b7 "Then GOOe" (2008)
nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Texi skrev:

nicke_b2 skrev:
Hej


Jag fattar iaf inget,
Tex.
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!
Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!


Mvh Niclas

okej.. när en tjej säger så så gillar hon dig som kompis... och det är ett sätt att få dig att må "bra" eftersom hon inte vill såra dig men ändå ha kvar dig som vän... elle rnågot. så tror jag det är iaf.. men alla tjejer inte lika så ut o leta.

Är man kär och tjejen vet det så sårar det bara mer än en nobbning rakt av!!
Varför bára kompis hela jävla tiden? Fan jag e ju helt jävla perfekt enligt de flesta!
Bitter?? jo...............

nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Nalle-74 skrev:
äääähhh.... grabbar, här kommer världens bästa råd.... BLOMMOR LÖSER ALLA PROBLEM!!!
Hehehe....

Been there done that
Presenter funkar ju för fan inte alls, iaf inte när man inte är tillsammans än!

Thorssa
14 oktober 2007 ·

Vi har aldrig förstått dem och vi kommer aldrig göra det! Den som påstar att han förstår kvinnor har själv bara inte insett att han inte har en susning wink Om man inte ens försöker fatta sig på dem så brukar det lösa sig wink

Mev_
14 oktober 2007 · 1 Inlägg

Nej tror inte att någon försstår sig på kvinnor:S

mislix
14 oktober 2007 · 55 Inlägg

känner igen mig lite här. tjejer går inte handskas med helt enkelt. en dag är allt bra nästa dag existerar man inte.
så om dom nu är så enkla att handskas med så vore det bra om nån tjej satte sig och skrev nån manual eller nått;)

FireTraXX DFFL
14 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

Man behöver inte förstå de.
Man måste få de att tro att man gör det.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang