Förstår sig nån på Kvinnor?

nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

FREE30 skrev:

Sushikocken skrev:

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

Grattis till alla dina framgångar!
Men är inget skryt VM tyvärr!
Men det betyder inte att du förstår dig på kvinnor!
4 bostäder och bara en 60 tums plasma?wink 15 tum i varje hus då?wink

Pikey
14 oktober 2007 · 2 283 Inlägg

Hahaha wink Jag har tjej sedan 4 år tillbaka och hon förstår mig bra, vad är problemet? smile

R.I.P. Michael Jackson!
MissMotor_
14 oktober 2007 · 274 Inlägg

mercedes_driver skrev:

MissMotor_ skrev:

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

Ja menar det... Kan liksom bara vara så störande ibland. hmm

Precis... big_smile

MissMotor_
14 oktober 2007 · 274 Inlägg

Freddeponken skrev:

MissMotor_ skrev:

mercedes_driver skrev:
Skulle nog inte påstå att vissa grabbar e bättre. Har hört en och annan säga.
- Wow inte varenda tjej som gillar att meka med bilar... Den grabben som får dig blir nog lycklig och glad...

Men ändå är jag singel. :S

mmm de känner man ju igen hmm

men sluta gnäll och kom hit då!

lol

FireTraXX DFFL
14 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

nicke_b2 skrev:

FREE30 skrev:

Sushikocken skrev:

Allt lugnt förutom att  du inte kan skriva så det går att läsa.

ta läs lektioner

Grattis till alla dina framgångar!
Men är inget skryt VM tyvärr!
Men det betyder inte att du förstår dig på kvinnor!
4 bostäder och bara en 60 tums plasma?wink 15 tum i varje hus då?wink

En stor låda lego och ordentligt med fantasi gissar jag på.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MissMotor_
14 oktober 2007 · 274 Inlägg

Alecci skrev:

mercedes_driver skrev:

MissMotor_ skrev:

mmm de känner man ju igen hmm

Ja menar det... Kan liksom bara vara så störande ibland. hmm

Ett ofta anfört argument i liknande diskussioner brukar vara att tjejer är för inriktade på kvalitet, medan killar är för inriktade på kvantitet. Om bägge parter kunde mötas på halva vägen skulle situationen nog se bättre ut för många.

Problemet är att folk inte vill ge upp det de är ute efter och vara beredda att kompromissa lite.

Ja... kanske ligger något i det du säger. hmm

blacken
14 oktober 2007 ·

Försök inte att "förstå" kvinnor, det går inte dom kör sitt race och vi kör vårat. Det enda man kan göra är att lindra smällarna så gott det går. En bra tumregel är att håll öronen öppna och käften stängd och var ärlig och rak.

"En man går på en strand och hittar en flaska vid stranden. Nyfiken som han var så öppnade han flaskan. Ut for det en ande som säger "tack för att du släppte ut mig som belöning så får du önska dig vad som helst".

Mannen grunnar ett tag och säger jag skulle vilja besöka min son i Australien men jag är livrädd för att flyga och jag kan inte heller simma,så att åka båt vågar jag inte heller. så kan du inte bygga en väg härifrån till Australien så att jag kan ta min bil dit och hälsa på honom?

Anden ser på mannen och säger är du helt mentalt förtvinad? har du ens den blekaste aning om hur långt det är till Australien, nä,nä kom med någonting annat.

Mannen grunnar ett tag och säger okej, jag har alltid funderat på hur en kvinna fungerar. Det kan du få tala om för mig istället.

Anden blänger lite surt på mannen och frågar, ska det vara en fil eller två."

Senast redigerat av blacken (14 oktober 2007)

Omega_Ludde
14 oktober 2007 · 34 Inlägg

FREE30 skrev:
jag har inga problem att få damer.3 nu som vill ha mig direkt.vem ska ja ta av dom tre?.kanske har en redan oxå.jag har 4 bilar.60 tum plasma.köper allt ja vill.de har aldrig vart problem.de ju jag som tjänar allti mest in .har villa och 3 sommarstugor oxå.allt är lungt

..... allvarligt..... sluta mytta nu!!!! om du kan köpa allt varför i helvete köper du dig inte en lektion i stavning och en i självkänsla/ självförtroende.
Ingen jävel bryr sig väll om ifall du kan få 100 tjejer. det kan alla få som viftar med lite pengar på malmskillnadsgatan.

Om du börjar med att läsa varför killen som skrev bloggen överhuvudtaget skrev den så skulle du väll fatta att han inte mår bättre över att få veta hur många tjejer du kan få/köpa!!!!!!!!!!

oki du kanske inte myttar men om nån som du kommer fram och säger: "tjenare hur är det med dej, själv fick man ju knulla igår.... hahaha.
och där skulle jag stänga av direkt.

Gå och lägg dig framför din 60" tv och se på harry potter eller något sånt för han och du passar lika bra in på den här bloggen.

Och du nicke_b2..... lugn du kommer nog hitta någon... tro mig jag kände lika som du för några år sedan efter ett antal dryga tjejer. Men till slut klickar det bara.
Låter som värsta klyschan jag vet men dom som ratar dig var nog inget för dig..... eller se det som jag ser det..... det var inte dom som dumpade dig..... det var du som var stark nog att inte bry dig!!!!!!

Hare gott mannen!!!!!

Senast redigerat av Omega_Ludde (14 oktober 2007)

cutlass
14 oktober 2007 · 383 Inlägg

kimi6 skrev:
vi fattar hur ni tänker allt smile...men verka inte som ni lägger ner någon energi på att fatta hur vi tänker =S

Håller med wink

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

Omega_Ludde skrev:

ryttersson skrev:

FREE30 skrev:

ta läs lektioner

Du kanske inte ljuger men att du orkar skryta sådär , bland det löjligaste jag läst i hela mitt liv ..... hmm

..... allvarligt..... sluta mytta nu!!!! om du kan köpa allt varför i helvete köper du dig inte en lektion i stavning och en i självkänsla/ självförtroende.
Ingen jävel bryr sig väll om ifall du kan få 100 tjejer. det kan alla få som viftar med lite pengar på malmskillnadsgatan.

Om du börjar med att läsa varför killen som skrev bloggen överhuvudtaget skrev den så skulle du väll fatta att han inte mår bättre över att få veta hur många tjejer du kan få/köpa!!!!!!!!!!

oki du kanske inte myttar men om nån som du kommer fram och säger: "tjenare hur är det med dej, själv fick man ju knulla igår.... hahaha.

Gå och lägg dig framför din 60" tv och se på harry potter eller något sånt för han och du passar lika bra in på den här bloggen.

Och du nicke_b2..... lugn du kommer nog hitta någon... tro mig jag kände lika som du för några år sedan efter ett antal dryga tjejer. Men till slut klickar det bara.
Låter som värsta klyschan jag vet men dom som ratar dig var nog inget för dig..... eller se det som jag ser det..... det var inte dom som dumpade dig..... det var du som var stark nog att inte bry dig!!!!!!

Hare gott mannen!!!!!

Fina ord!! tack..........
Men jag e ju kär, och vill bara ha henne!
Tack för uppläxningen av mr money!!wink

Streammen Kalaskillen
14 oktober 2007 · 246 Inlägg

Haha jag har då aldrig förståt mig på tjejer,fruntimmer, damer, osv. Å de kommer nog jag aldrig göra heller!

Ena stunden är hon så snäll,go,rar...ja u name it. Och pang så har hon världens utbrott om varför jag har gröna kalsonger på mig, ungefär.

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
cutlass
14 oktober 2007 · 383 Inlägg

nicke_b2 skrev:

Nalle-74 skrev:
äääähhh.... grabbar, här kommer världens bästa råd.... BLOMMOR LÖSER ALLA PROBLEM!!!
Hehehe....

Been there done that
Presenter funkar ju för fan inte alls, iaf inte när man inte är tillsammans än!

Blommor?!?!?!?! nej nej....inte hos alla de går hem... (jag är en av dom) hehe

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
14 oktober 2007 · 548 Inlägg

Mitt i det dystra så lättar detta lite kanske!

En man är ute och promenerar på en strand i Kalifornien och funderar över livet när han helt plötsligt utbrister: "Herre, uppfyll en önskan åt mig!"

Plötsligt fylls himlen av mörka moln över hans huvud och han hör Gud säga med mörk röst: "Eftersom du har försökt att vara mig trogen på alla sätt, ska jag uppfylla en av dina önskningar."
Mannen säger: "Herre, bygg mig en bro till Hawaii så jag kan åka dit när jag vill."
Gud svarar: "Din önskan är mycket materialistisk.” Tänk dig hur mycket tänkande och arbete det krävs för att den ska gå att bygga bron du önskar. Tänk bara på pelarna som ska gå ända till botten på oceanen! Tänk dig hur mycket betong och stål det skulle gå åt! Jag kan göra det, men det är väldigt svårt för mig att uppfylla dina önskningar om så världsliga ting. Ta dig lite mer tid och tänk ut en annan önska. En önskan som du tycker skulle ära och glorifiera mig.

Mannen tänker en lång stund och till slut säger han: "Herre, jag har varit gift och skilt mig fyra gånger.” Alla mina fruar har sagt att jag är okänslig och inte bryr mig om dem. Jag önskar att jag kunde förstå mig på kvinnor. Jag önskar att jag kunde förstå hur de känner inombords. Jag vill veta hur de tänker när de vägrar prata med mig, varför de gråter och vad de menar när de säger: "ingenting".
Jag vill veta hur man gör en kvinna verkligt lycklig.

Efter ett par minuter säger Gud: "Vill du ha två eller fyra filer på den där
bron."

Den rätta finns där ute men du kommer kanske ändå inte förstå henne!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Omega_Ludde
14 oktober 2007 · 34 Inlägg

nicke_b2 skrev:

Omega_Ludde skrev:

ryttersson skrev:

Du kanske inte ljuger men att du orkar skryta sådär , bland det löjligaste jag läst i hela mitt liv ..... hmm

..... allvarligt..... sluta mytta nu!!!! om du kan köpa allt varför i helvete köper du dig inte en lektion i stavning och en i självkänsla/ självförtroende.
Ingen jävel bryr sig väll om ifall du kan få 100 tjejer. det kan alla få som viftar med lite pengar på malmskillnadsgatan.

Om du börjar med att läsa varför killen som skrev bloggen överhuvudtaget skrev den så skulle du väll fatta att han inte mår bättre över att få veta hur många tjejer du kan få/köpa!!!!!!!!!!

oki du kanske inte myttar men om nån som du kommer fram och säger: "tjenare hur är det med dej, själv fick man ju knulla igår.... hahaha.

Gå och lägg dig framför din 60" tv och se på harry potter eller något sånt för han och du passar lika bra in på den här bloggen.

Och du nicke_b2..... lugn du kommer nog hitta någon... tro mig jag kände lika som du för några år sedan efter ett antal dryga tjejer. Men till slut klickar det bara.
Låter som värsta klyschan jag vet men dom som ratar dig var nog inget för dig..... eller se det som jag ser det..... det var inte dom som dumpade dig..... det var du som var stark nog att inte bry dig!!!!!!

Hare gott mannen!!!!!

Fina ord!! tack..........
Men jag e ju kär, och vill bara ha henne!
Tack för uppläxningen av mr money!!wink

tyvärr lever vi inte i en perfekt värld..... kan du ana hur många tjejer som går och tänker dig just nu.... jag lovar att det är fler än du tror.

Tänk alla gamla klasskamrater du har haft..... jag har fått veta några gånger om tjejer som har varit intresserade av mig eller mina kompisar kanske 10år efter man har gått i samma klass.... och dom har helt enkelt inte vågat fråga eller ens prata med nån kille dom tycker om.
Men vi lever i ett samhälle där killen ska ta första steget.... det är synd om man är kanske lite blyg.
Du verkar ju iförsig ha kommit ganska långt och har tagit kontakt med den du gillar(verkar så iaf)

Försök att hitta någon som e lika vacker som du själv vill vara...... alltså nöj dig med det det som är bäst för dig, och inte vad som är bäst henne som du nu är kör i.

Sköt dej själv och skit i andra..... funkar bäst i nästan alla lägen.
För om dom där tjejerna som säger som dom gör ens brydde sig så skulle dom inte göra/säga så.

Ta inte fel på tjejkompisar och flickvänner bara, att har tjejkompisar är bra, dom har tjejkompisar dom med och vem vet nån av dom kanske just nu går och tänker på dig.

hare bra mannen

nicke_b2
14 oktober 2007 · 266 Inlägg

MikeAero skrev:
Mitt i det dystra så lättar detta lite kanske!

En man är ute och promenerar på en strand i Kalifornien och funderar över livet när han helt plötsligt utbrister: "Herre, uppfyll en önskan åt mig!"

Plötsligt fylls himlen av mörka moln över hans huvud och han hör Gud säga med mörk röst: "Eftersom du har försökt att vara mig trogen på alla sätt, ska jag uppfylla en av dina önskningar."
Mannen säger: "Herre, bygg mig en bro till Hawaii så jag kan åka dit när jag vill."
Gud svarar: "Din önskan är mycket materialistisk.” Tänk dig hur mycket tänkande och arbete det krävs för att den ska gå att bygga bron du önskar. Tänk bara på pelarna som ska gå ända till botten på oceanen! Tänk dig hur mycket betong och stål det skulle gå åt! Jag kan göra det, men det är väldigt svårt för mig att uppfylla dina önskningar om så världsliga ting. Ta dig lite mer tid och tänk ut en annan önska. En önskan som du tycker skulle ära och glorifiera mig.

Mannen tänker en lång stund och till slut säger han: "Herre, jag har varit gift och skilt mig fyra gånger.” Alla mina fruar har sagt att jag är okänslig och inte bryr mig om dem. Jag önskar att jag kunde förstå mig på kvinnor. Jag önskar att jag kunde förstå hur de känner inombords. Jag vill veta hur de tänker när de vägrar prata med mig, varför de gråter och vad de menar när de säger: "ingenting".
Jag vill veta hur man gör en kvinna verkligt lycklig.

Efter ett par minuter säger Gud: "Vill du ha två eller fyra filer på den där
bron."

Den rätta finns där ute men du kommer kanske ändå inte förstå henne!

Det kändes så jävla rätt med denna tjej bara, så trodde vi var på samma plan, men så sne tände som  fan bara så där! Utan någon anledning!

Hmm.
14 oktober 2007 ·

Omega_Ludde skrev:
"massaTEXT"

Tummen upp till dig.

Och till nicke. hoppas det ordnar sig, vilket oftast det gör i slutändan wink. Ludda har sagt det mesta, så skulle inte direkt ha ngt att tillägga. Lycka till.

Over and out- godnatt.

Senast redigerat av Hmm. (14 oktober 2007)

FugitivE BMW Power
14 oktober 2007 · 2 362 Inlägg

Folk gillar inte heller massa skitsnack från personer som säger saker som kanske inte betyder ett skvatt för dom, men som kan betyda så jävla mycket för en annan..

BMW, bogsering med wire :/
R0b1n hej
14 oktober 2007 · 291 Inlägg

fan palla brudar, vill dom något så kommer dom självmant. fan finns bättre grejer att slänga tid på. såsom bilar wink

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!
Streammen Kalaskillen
14 oktober 2007 · 246 Inlägg

De e som en bakfylla..

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Mokko
14 oktober 2007 · 286 Inlägg

Streammen skrev:
Haha jag har då aldrig förståt mig på tjejer,fruntimmer, damer, osv. Å de kommer nog jag aldrig göra heller!

Ena stunden är hon så snäll,go,rar...ja u name it. Och pang så har hon världens utbrott om varför jag har gröna kalsonger på mig, ungefär.

Där kände jag igen mig, det är ju helt otroligt vad det kan slå runt helt plötsligt för minsta lilla skit sakerna.
Jag har nyss gjort slut med min tjej efter lite över ett 1år, lite tack vare just precis alla humörsvängningar som började komma hela tiden och var mindre roliga eftersom jag fick ta all skit hela tiden hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang