Förstår sig nån på Kvinnor?

terazzi
15 oktober 2007 ·

Tycker det beror helt på,vissa tjejer förstår man sig på asenkelt.
Medans andra är ett mysterium,gäller ju och hitta nån som passar en.
Funkar det så funkar det,simple as that.
Går det inte med nån annan tjej,bara gå vidare.

"Förlorar man en,står det tusen åter"

edit: såg det som beemern sa och kan inte göra mer än och hålla med!

Senast redigerat av terazzi (15 oktober 2007)

Brink88 President över Brinkland
15 oktober 2007 · 465 Inlägg

"Den dagen man förstår sig på ett fruntimmer, den dagen har man blivit bög"
Jävla fint citat

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
golf88
15 oktober 2007 · 956 Inlägg

Brink88 skrev:
"Den dagen man förstår sig på ett fruntimmer, den dagen har man blivit bög"
Jävla fint citat

Det stämmer oxå.....

eldus veldus
Audi A6 (2017)
stollen Blev inte som jag borde blivit
15 oktober 2007 · 418 Inlägg

Att förstå sig på tjejer/kvinnor är inte så lätt som det borde vara. men men allt ska väl inte vara lätt här i världen... sen är väl kanske inte vi killar/män heller så lätta att förstå i alla lägen.

Sen så måste jag bara skriva om den där FREE30 som vissa verkar störa sig på. Av någon konstig anledning så skriver han att han har 3 tjejer/kvinnor som vill ha honom och att han inte vet vem han ska välja. kanske kan få en fjärde, om jag inte minns fel. men sen i sin blogg så har han helt plötsligt en sambo. tycker inte detta går ihop riktigt. eller så förstår jag helt enkelt inte vad människan skriver.

OCH Nicke du har ju redan fått en del bra förslag på vad du kan göra, så allt jag kan göra är väl bara att önska lycka till och hoppas att allt ordnar sig.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Sushikocken Sleeper
15 oktober 2007 · 3 084 Inlägg

stollen skrev:
Sen så måste jag bara skriva om den där FREE30 som vissa verkar störa sig på. Av någon konstig anledning så skriver han att han har 3 tjejer/kvinnor som vill ha honom och att han inte vet vem han ska välja. kanske kan få en fjärde, om jag inte minns fel. men sen i sin blogg så har han helt plötsligt en sambo

HAHA vore fan kul om hans tjej/kille? fick se det :F

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
15 oktober 2007 · 545 Inlägg

Ja förstår mig inte på pöjkar ja..

Två ord räcker, SAAB knäcker
Digital_Kicker
15 oktober 2007 · 3 721 Inlägg

Ska jag va ärlig så kommer jag bättre överens med tjejer. Tjejer är mer öppnare och kan prata mer om känsliga saker, enda tillfället en killar kan snacka om sådana grejer är när man har tagit sig några rackare, hehe

nicke_b2
15 oktober 2007 · 266 Inlägg

beemern skrev:
förstår mej inte på kvinnotimmer men ja förstår mej verkligen inte på killar heller och ibland skäms man faan över att va av de manliga könet, faan så många killar beter sej :S...

Så jävla sant!
Det beror på alla svin till killar som sårar de bra tjejerna så dom inte vill ha de bra killarna för att de tror att alla killar e likadana, vilket inte är fallet!

beemern .......
15 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

nicke_b2 skrev:

beemern skrev:
förstår mej inte på kvinnotimmer men ja förstår mej verkligen inte på killar heller och ibland skäms man faan över att va av de manliga könet, faan så många killar beter sej :S...

Så jävla sant!
Det beror på alla svin till killar som sårar de bra tjejerna så dom inte vill ha de bra killarna för att de tror att alla killar e likadana, vilket inte är fallet!

ja precis hmm...

terazzi
15 oktober 2007 ·

nicke_b2 skrev:

beemern skrev:
förstår mej inte på kvinnotimmer men ja förstår mej verkligen inte på killar heller och ibland skäms man faan över att va av de manliga könet, faan så många killar beter sej :S...

Så jävla sant!
Det beror på alla svin till killar som sårar de bra tjejerna så dom inte vill ha de bra killarna för att de tror att alla killar e likadana, vilket inte är fallet!

så sant!!!
Va med om det senast idag så..

nicke_b2
15 oktober 2007 · 266 Inlägg

FREE30 skrev:
jag är varken nån stylare eller ccx.jag är jag och damer är inga problem.dom får man utan dineros.med dineros.svenska jaa de så svårt -skriva och stava rätt är inte min grej.har folk som skriver åt mig.advokater.revisorer.mm .är inte så van.men jag försöker
men nog om det.jag vill inte ta denna tråd.nu vet alla hur det ligger till
acceptera att jag blir bättre på skriva ju mer jag lär mig

it gets only better  .kom ihåg det

Särskrivning tror jag det heter!!wink
Och ingen absolut ingen bryr sig om dina dineros, pund, dollar, sek lr nok för den delen!
Detta forum är en check på om nån förstår sig på kvinnor, inte en check på vem(du) som kan få vilka tjejer de vill!(sk players) Vilket i mitt sinne inte har nåt hjärta utan bara ute efter sex! Det jag e ute efter är ett förhållande med nån jag finner väldigt snäll!
Och du sa tidigare att du inte var gay! Med den visnings bilden du har är du gay lr aningen självkär! Inget jag vet, men tror!

mvh Niclas

nicke_b2
15 oktober 2007 · 266 Inlägg

Saab_girl skrev:
Ja förstår mig inte på pöjkar ja..

Vi säger det vi menar och menar det vi säger! Oftast.........
Vi går inte runt i cirklar och velar om massa små saker!

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
15 oktober 2007 · 545 Inlägg

nicke_b2 skrev:

Saab_girl skrev:
Ja förstår mig inte på pöjkar ja..

Vi säger det vi menar och menar det vi säger! Oftast.........
Vi går inte runt i cirklar och velar om massa små saker!

heh sant, vi kanske reagerar lite väl stort på småsaker ibland.. vill väl att allt ska va perfekt hela tiden...

Senast redigerat av Saab_girl (15 oktober 2007)

Två ord räcker, SAAB knäcker
moose46019 study
15 oktober 2007 · 772 Inlägg

hehe en roliga sak som hände mig.

skriver till en flicka på msn "hej hur är det?" hon går offline får sedan ett sms
"du kan dra åt skogen din nörd" jag kan tilläga att jag inte hade prata med henne på ett bra tag. helt random reaktion tycker jag.

men aja varjedag lär man sig någon frågan är ju bara vad.

Marcus_Turbo
15 oktober 2007 · 268 Inlägg

nicke_b2 skrev:

beemern skrev:
förstår mej inte på kvinnotimmer men ja förstår mej verkligen inte på killar heller och ibland skäms man faan över att va av de manliga könet, faan så många killar beter sej :S...

Så jävla sant!
Det beror på alla svin till killar som sårar de bra tjejerna så dom inte vill ha de bra killarna för att de tror att alla killar e likadana, vilket inte är fallet!

Håller med till fyllo hmm

nicke_b2
15 oktober 2007 · 266 Inlägg

Saab_girl skrev:

nicke_b2 skrev:

Saab_girl skrev:
Ja förstår mig inte på pöjkar ja..

Vi säger det vi menar och menar det vi säger! Oftast.........
Vi går inte runt i cirklar och velar om massa små saker!

heh sant, vi kanske reagerar lite väl stort på småsaker ibland.. vill väl att allt ska va perfekt hela tiden...

Vad är det som e så perfekt med att ha en kille gå runt o va osäker?
Jag är perfekt, så varför vela?(Lite ironi);p

AmazingMagz
15 oktober 2007 ·

nicke_b2 skrev:
Hej
Tänkte köra en check på om nån av det manliga könet som förstår sig på kvinnor?
Jag trodde jag hade lite koll, men fel hade jag!
Tror det e ett av deras knep, att lura oss att tro att va kan läsa dem, men sen vara tvärt emot!

Okej??
Om nån tror sig veta hur kvinnor funkar, så borde ni fan få nobel priset, och vara botemedel till både aids och cancer nära!

Jag fattar iaf inget,
Tex.
Ett antal gånger så har tjejer sagt till mig att man skulle vara den perfekta pojkvännen, men ändå inte velat bli ihop med en!
Och till er tjejer som läser detta vi killar gillar inte att höra " den tjejen som får dig kan skatta sig lycklig" har hört det ett antal ggr från tjejer jag varit intresserade av!

Varför?, Varför? och åter Varför?
Och ja mitt hjärta är brustet!!
Anledningen till inlägget

Mvh Niclas

Kvinnor/tjejer/flickor som säger så menar precis vad de säger, att du är en perfekt pojkvän, men kanske inte för just dem. Dem skulle kanske kunna göra en hel del med dig, (för att säga det på ett fint sätt), men låter kanske bli just för att du är en fin kille. Sen är det väl också ett "snällare" uttryck för "inte intresserad" kanske.

Och för er som har problem i era förhållanden: Kommunicera och ta reda på vad fan du vill med livet, då löser sig det mesta. Man kan inte gå och gissa sig till saker! Dumt att "läsa av", bättre att fråga och berätta saker.

GrebyAxel
15 oktober 2007 · 524 Inlägg

Träffar man en snygg tjej e de bara va lite svinig! Utgå ifrån att hon träffar nya killar hela tiden. E du då lite svinig, inte på ett dumt sätt utan mer på ett smart sätt så kommer hon undra varför,,, Förmodligen så har hon hur mycket killkompisar som  helst som är riktiga "kiss-ass" som köper henne drinkar å skit konstant. Ge fan i de, Ta själv kontroll å gör som du vill, tror inte dom vill ha en mes som viker sig med en gång bara för att hon säger emot. Visa att du har lite stake å stå på dej tongue   Brukar funka,

moose46019 study
16 oktober 2007 · 772 Inlägg

du vet väl om att alla flickor vill ha en badboy så du är helt enkelt för snäll bli taskig eller något .
det kan ju vara som så att de inte är intresserade. jag har också hört det där ett par gånger.
äsch du ska se att du hittar den rätta till slut.

Saab_girl C70 byggande djurvårdare
16 oktober 2007 · 545 Inlägg

nicke_b2 skrev:

Saab_girl skrev:

nicke_b2 skrev:

Vi säger det vi menar och menar det vi säger! Oftast.........
Vi går inte runt i cirklar och velar om massa små saker!

heh sant, vi kanske reagerar lite väl stort på småsaker ibland.. vill väl att allt ska va perfekt hela tiden...

Vad är det som e så perfekt med att ha en kille gå runt o va osäker?
Jag är perfekt, så varför vela?(Lite ironi);p

hehe nää då förstår ja inte problemet;)

Två ord räcker, SAAB knäcker
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang