beställa från speedart. se?

TimmyA
15 oktober 2007 · 119 Inlägg

hej! är det nån som kan svara om det ät bra/dåligt att beställa från www.speedart.se ? tacksam för svar mvh timmy

BMW E30 "M3 Turbo Replika" (1988)
LillNaisarn
16 oktober 2007 ·

Enda erfarenheten jag har av dom är "dåligt" eftersom jag för ca 6månader sen redan gjorde en beställning, och försökt få tag i dom 20-30ggr utan att få ngt som helst svar om dom alls ska fixa fram det man vill ha,

TimmyA
16 oktober 2007 · 119 Inlägg

okej:/ tack för svaret.. då vet man lite mer

BMW E30 "M3 Turbo Replika" (1988)
Erson Sveriges Bredaste Supra
3 januari 2008 · 167 Inlägg

jag beställde en do-luck front till min supra igår och fick den levererad av dom vid min dörr dagen efter, så jag tycker att dom verkar riktigt bra och bra service !

BMW X5 e70 (2008)
Izual
3 januari 2008 · 4 571 Inlägg

Mailat 3 beställningar tidigare aldrig något svar

sir_daniel www.kudoz.se
3 januari 2008 · 3 802 Inlägg

mailat 2 beställningar, de har svarat 2 ggr men inte något mer har hänt....

Erson Sveriges Bredaste Supra
4 januari 2008 · 167 Inlägg

Men idag när jag snackade med dom så hade dom haft två stycken ibrott den senaste månaden, så kanske kan ligga något i det att dom inte har haft tid, och p.g.a ledigheter. Och så är det nya killar som håller i det nu, innan var den en 50-60 årig kille som höll i det va dom sa. så det kanske blir bättre

BMW X5 e70 (2008)
Nipo
4 januari 2008 · 45 Inlägg

det där företaget har man läst ganska mycket om och det verkar inte vara seriöst, har man inte tid att svara på mail när man har en e-handelsbutik ska man inte syssla med sånt.

jag skulle inte handla av dom i nuläget, speciellt inte förskottsbetala något.

Speedart1
12 januari 2008 · 96 Inlägg

Hej hej då var det dags igen om detta skit prat.
Jag tycker att ni ska ge en chans ny regi vid nyåret vet ni.

Tigerofsweden
12 januari 2008 · 1 231 Inlägg

möjligt ,men det verkar ju inte gå bättre eftersom killarna mailat ett par gånger och ingenting händer ?!
vill man sälja så svarar man lixom ...

__AleXx_ oijoij-society.com
12 januari 2008 · 774 Inlägg

Tigerofsweden skrev:
möjligt ,men det verkar ju inte gå bättre eftersom killarna mailat ett par gånger och ingenting händer ?!
vill man sälja så svarar man lixom ...

jag fick svar direkt, skicka på helgen och när jag kollade på tisdagen fick jag svar;)

Speedart1
12 januari 2008 · 96 Inlägg

Som sagt nya killar vet ni jag vet ju eftersom jag är en av dom
Och erson var nöjd när han fick lev inom 24 timmar

Mickius
12 januari 2008 · 4 670 Inlägg

Ge dom en ny chans nu när det är nya ägare! 
den förra ägaren var riktigt oseriös o det kan jag med intyga. men nu är det ju nya ägare efter nyåret så ge dom en chans är nog bara de som behövs så ska ni nog se att dom är seriösa!

Senast redigerat av mickius (12 januari 2008)

terazzi
12 januari 2008 ·

Kanske vore smart och byta namn med?
Det är redan många som inte tror på er,varför kämpa i uppförsbacke?
Vore kanske något och tänka på då det finns så många som inte tror på er.. trots ny regi,men hoppas det går bättre nu iaf smile

Mackanol
12 januari 2008 · 2 079 Inlägg

beställt grejer därifrån ett antal gånger till den gamla saaben och alla gånger har jag fått mina grejer de följande dagarna, bra service m.a.o, tycker jag

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Taavo oxiefysinogismantforskare
12 januari 2008 · 138 Inlägg

beställde lite grejjer därifrån innan jul och fick dom 2 dagar efter jag beställde,...fick även rätt grejjer och så...
Tycker de verkar vara en helt OK sida

Speedart1
13 januari 2008 · 96 Inlägg

Bara komma åter finns ju butik numera lr håller på att bli
Hoppas alla kommer bli nöjda wink

Smajly
13 januari 2008 · 3 059 Inlägg

Ja nu gäller det att jobba upp ett gott rykte bara.

Och kanske se över websidan lite, kanske lägga in lite mer info om tillverkningsmateriel, vad medföljer (infästningar mm.mm) och kanske fler bilder på dom olika delarna i t.ex. spoilerpaketen utan att det sitter på bilar också och inte bara på plockade bilder... storlekar på luftfilter och infästningsmått... storlek på rattar.. lite mått på vingar..
Kanske era egna erfarenheter och kvalitetsbedömningar av olika produkter...
Ja lite sånt smått o gott..

Senast redigerat av Smajly (13 januari 2008)

AeroMalm BMW fantast
13 januari 2008 · 1 172 Inlägg

skicka et mejl till dom för att fråga om en produkt.. fick aldrig nåt svar och itne fått det än så ficka köpa av annat företag... verkar itne jätte seriösa tyvärr... dom har annars mycket gottigt till bilen:P

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Speedart1
14 januari 2008 · 96 Inlägg

Antar att det var innan nyår du skickade utan att få svar för jag har svarat på alla mail sen  jag och en till tog över

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang