3570
Sök

Gran Turismo 4

482 Inlägg
4 augusti 2008
Har kört 400m på 7.541 med Suzuki ESCUDO smile Sen har jag kört ringen på 5.45.382 big_smile

Jodå... Så är det serru!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 augusti 2008
v80_ecke skrev:
har det kommit ut nu?

Funits i flera år...tänker väl på gt5 som aldrig verkar komma tongue

Hemlig Agent
1 115 Inlägg
4 augusti 2008
Det kom ut sent 04 eller tidigt 05...

124 Inlägg
4 augusti 2008
Spelade en del förut men nu så blir det bara att köra runt lite i karriärsläget. Åker med en Skyline r34 på strax över 800 hk. Trycker man ut all NOS så maxar den 364 km/h på "Circuit de la Sarthe", 384 gör race-r8an ;DD

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

Oldschool
299 Inlägg
4 augusti 2008
Är Gran Turismo någon stad?

Got VTEC?
1 593 Inlägg
4 augusti 2008
liddan skrev:
Är Gran Turismo någon stad?

Nej, racingsimulator.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 augusti 2008
simulator o simulator, mer arkad...

Lastbilschaufför
100 Inlägg
5 augusti 2008
Har klarat 99,8% smile smilesmilesmile saknar några guld på licenserna,har inte klarat nurburgring med MClaren mercan under "Driving missions" + lite till,Har haft spelet i många år och kört lite då och då.Kolla gärna min driftingfilm gjord i GT4!! Lycka till allihopa,
PS:Tröttnar du så vänta några månader sedan är det kul igen!!!

Vad är det för fel på plåtfälgar!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 augusti 2008
rotary12 skrev:
Har kört 400m på 7.541 med Suzuki ESCUDO smile Sen har jag kört ringen på 5.45.382 big_smile

7.409 med Peugeot 205 T16 EVO2.. Runt 300 i slutfart. Ca 5,45 på ringen med F1-bilen. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

482 Inlägg
5 augusti 2008
tjoen skrev:
Har klarat 99,8% smile smilesmilesmile saknar några guld på licenserna,har inte klarat nurburgring med MClaren mercan under "Driving missions" + lite till,Har haft spelet i många år och kört lite då och då.Kolla gärna min driftingfilm gjord i GT4!! Lycka till allihopa,

Såg din film. Snyggt kört, men hur får du in videoklippen på datorn. Har själv nämligen ett antal videoklipp som jag gärna skulle vilja lägga upp tongue ... Och hur klarar man slipstream battle med skyline? hmm

BTW: Körde just ringen på 5.19.367 med MINOLTA Toyotan big_smile
Senast redigerat av rotary12 (6 augusti 2008)

Jodå... Så är det serru!

1 532 Inlägg
5 augusti 2008
Finns inget bättre spel o åka o drifta i tror jag det är as kul!

8 197 Inlägg
5 augusti 2008
Jävlar va sugen jag blev på att dra några varv på nordslingan då nu.. big_smile

Kan ni inte lägga upp era bästa tider på den sträckan? Med vilken bil och med vilka inställningar och trim? Annars kan ni gärna pm'a det till mig.
Vore kul att veta hur man står sig bland alla yngre. wink Eller äldre för den delen.

Plus en sak till. HUR I H-E ska man lyckas att få T-Forden??? Vill ha den! Nån som vet hur den går? smile

-Sir Jackie Stewart

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
482 Inlägg
6 augusti 2008
Irmscher Vectra skrev:
Jävlar va sugen jag blev på att dra några varv på nordslingan då nu.. big_smile

Kan ni inte lägga upp era bästa tider på den sträckan? Med vilken bil och med vilka inställningar och trim? Annars kan ni gärna pm'a det till mig.
Vore kul att veta hur man står sig bland alla yngre. wink Eller äldre för den delen.

Plus en sak till. HUR I H-E ska man lyckas att få T-Forden??? Vill ha den! Nån som vet hur den går? smile

Som sagt 5.19.367 med MINOLTA Toyotan. Kvaldäck och steg 4 turbon wink

Jodå... Så är det serru!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 augusti 2008
rotary12 skrev:
tjoen skrev:

Såg din film. Snyggt kört, men hur får du in videoklippen på datorn. Har själv nämligen ett antal videoklipp som jag gärna skulle vilja lägga upp tongue ... Och hur klarar man slipstream battle med skyline? hmm

För att klara de där me skylinen så gäller de å få med "packet" attfölja med dig hela rejset, låt dom komma förbi när de försöker så du kan utnyttja slipstream från dom. Till slut kommer du tillräckligt nära 1an så du kan slipstreama honom o komma förbi. Oftast på sista varvet/sista kurvan. Got it? smile
Senast redigerat av Mortalis (6 augusti 2008)

482 Inlägg
6 augusti 2008
Mortalis skrev:
rotary12 skrev:
tjoen skrev:

För att klara de där me skylinen så gäller de å få med "packet" attfölja med dig hela rejset, låt dom komma förbi när de försöker så du kan utnyttja slipstream från dom. Till slut kommer du tillräckligt nära 1an så du kan slipstreama honom o komma förbi. Oftast på sista varvet/sista kurvan. Got it? smile

Japp. Tack för tipset smile

Jodå... Så är det serru!

8 197 Inlägg
6 augusti 2008
Hade visst fel när jag skrev min 402-meterstid på GT4.
Kommer andra tider och personliga rekord också.

Topp tre 402 meter:
1: 7.633 - Suzuki Escudo.
2: 7.715 - Lancia Delta S4.
3: 7.946 -  Nissan GT-R Concept.
-----------------------------------------

Högsta hastigheten än så länge.
1: 493.97 km/h - Minolta Toytota 88C-V.
2: 477.83 km/h - AMG Mercedes CLK-GTR.
3: 473.15 km/h - TVR Speed 12.
------------------------------------------

Nürburgring: 5.50:402 - Formula Gran Turismo. Många avåkningar... hmm

Vore kul att se andras tider och rekord. smile

-Sir Jackie Stewart

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
6 augusti 2008
Högsta hastigheten än så länge
1: 438.27 hm/t RUF CTR2
2: 415.01 km/t Mercedes SLR McLaren
3: 386.50 km/t Audi R8

Topp tre 402 meter:
Jag vet inte vad jag har på topp tre, jag vet inte hur man änds ska skriva det

Jag försäker att vinna Suzuki Escudo på hard på rally och jag har två bilar som jag har köra med på den dom bilarna som jag har kört med är Nissan Skyline och Subaru Impreza, jag vill ha lite tips på vilken bil? jag kan använda mer på den banan som man kan vinna Suzuki Escudo på

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

482 Inlägg
6 augusti 2008
Forza_740 skrev:

Topp tre 402 meter:

Jag försäker att vinna Suzuki Escudo på hard på rally och jag har två bilar som jag har köra med på den dom bilarna som jag har kört med är Nissan Skyline och Subaru Impreza, jag vill ha lite tips på vilken bil? jag kan använda mer på den banan som man kan vinna Suzuki Escudo på

Själv körde jag Peugeot 205 T16 EVO2 den tävlingen, men skyline (med mycket hk) funkar också bra wink

Jodå... Så är det serru!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
6 augusti 2008
rotary12 skrev:
Forza_740 skrev:

Topp tre 402 meter:

Själv körde jag Peugeot 205 T16 EVO2 den tävlingen, men skyline (med mycket hk) funkar också bra wink

Okey min Skyline har 800 hk, men jag tycker att banan som man gör är ju så grymt svår att köra tycker jag,, man kanske borde träna mer på den banan så man lär sig den bättre big_smile Men det borde ju finnas mer bilar än dom två att köra med den banan ju

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Sök