3004
Sök

B: Polarens Stylade BMW 318is

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 oktober 2007
Jag tycker att det är starkt gjort att inte göra som alla andra gör med dessa pizza räcers smile
Bra jobbat. Den enda jag har attt klaga på egentligen är sidokjolar??? Orginal är aldrig snyggt wink
Fortsätt såhär & använd din fantasi! Bli inte som alla andra. Då blir du själv aldrig nått stort wink

C H E V R O L E T <3

41 Inlägg
21 oktober 2007
kan säga så mycket som att det är bara en showbil och fartgupp är inga problem går att köra rakt över den e inte så låg som den ser ut på kortet den e c.a 8cm hög i fram  MVH Bilägaren

hallå.! kolla www.stallverketracing.se :)

65 Inlägg
21 oktober 2007
Riktig fin cool jag fattar inte riktigt! nästan hälften av alla som har skrivit har sagt att det har varit för mkt med styling för stor front o bla bla bla bla bla... e de bara jag som hatar när folk har bytt strålkastare fram och bak och har ett kjolpaket som e ca typ 4 cm och säger att den är stylad ?madmad då är det fan snyggare med allt orginal ett par hyffsat snygga fälgar och en bra lack!

vill ha svar från alla som skriver att denna BMW var för mkt !!!!!!!! madmadmad

BMW Power
2 362 Inlägg
22 oktober 2007
Antonnn skrev:
Riktig fin cool jag fattar inte riktigt! nästan hälften av alla som har skrivit har sagt att det har varit för mkt med styling för stor front o bla bla bla bla bla... e de bara jag som hatar när folk har bytt strålkastare fram och bak och har ett kjolpaket som e ca typ 4 cm och säger att den är stylad ?madmad då är det fan snyggare med allt orginal ett par hyffsat snygga fälgar och en bra lack!

vill ha svar från alla som skriver att denna BMW var för mkt !!!!!!!! madmadmad

Nu förstod jag inte det sista du skrev?

Säger bara min åsikt, om den här bilen, och visst, jag är inget fan av E36 bilar, men den där var 2 much.. finare orginalt ju, och med andra fälgar..

Annars är det M-paket, sänkt och andra fälgar som gäller.. lagom är snyggast..

Som denna kanske:
http://www.felgen-man.de/e36/Coupe/CL911-1.jpg

Den där kallar jag snygg!

Men visst, det är inte min bil, då får ägaren göra vad han vill med den, dock så ska man inte starta en sådan här tråd om man inte vill höra kommentarer om bilen, för det var väl de som var tanken med tråden?

BMW, bogsering med wire :/

41 Inlägg
22 oktober 2007
tar emot alla kommentarer helt klart men kör hellre "över" stylad än fejk stylad allså m-paket

hallå.! kolla www.stallverketracing.se :)

OEM <3
6 957 Inlägg
23 oktober 2007
_johansvensson_ skrev:
tar emot alla kommentarer helt klart men kör hellre "över" stylad än fejk stylad allså m-paket

fejk å fejk, finns ju Bmw´s som släpps/släpptes med "m-paket"
e30or, E36or, E46or etc...

Hur blev lacken efter smällen? kommer inte ihåg om han åkte av med den här hemma
lr körde in i ngt? (ägarn innan, inte nuvarande, fan bilen går skaraborg runt, skara, falköping å M-stad,)

Gillar färgkomb. med gult med svarta fälgar big_smile
Senast redigerat av Bjork (23 oktober 2007)

OEM <3

Sök