Go Brud! (äkta vara och inget silikon)

Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

sjukt.. men aja.. jag sticker nu då.. eftersom jag inte är välkommen här.. tongue

PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

Hardjim skrev:
hahah, folk som skriver 10 ggr i tråden.... Det räcker med att skriva en gång att det inte är nåt för er. Och tjejer gillar ni inte titta på tjejer. Då ska ni inte titta, eller ens läsa på en sån här tråd.
Jag tycker hon är sexig och har mysat med många tjejer som är smala och allt va ni klagar på. Det är skönt. Är hon smal så väger hon ju mindre! Skön att ha på sig.
MVH

är inte hela iden med ett forum att man kan diskutera sig fram till olika saker?
hur ska man göra det om man bara får svara en ggn?
och precis som du gör så får väll Lousie säga vad hon vill om en tjej som gillar
att visa rumpan.. smile

AnteB
20 oktober 2007 · 13 Inlägg

Duger iaf...big_smile

Volvo 2.5TD (1998)
Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

*väntar nyfiket på ett svar*

Germax
20 oktober 2007 · 12 086 Inlägg

Hon va väl fräsh, men en film på en strippande brud? tongue
Det är ju inte unikt direkt smile

Germax
20 oktober 2007 · 12 086 Inlägg

Louise skrev:
Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

Jävla tjat på dig?
Hon är troligen snyggare än dig och det är väl där ditt problem ligger.

T16_AeRo
20 oktober 2007 · 712 Inlägg

Vore ju en fördel om man fick se ansiktet oxå o inte bara en stor röv..

_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
20 oktober 2007 · 355 Inlägg

sånt där är inte bra att kolla på eftersom ögonen kan hoppa ur huvudet tongue fyyy satan vilken jävla kropp tongue helt perfekt typ ju tongue habbahabba

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
richardoo290 VOLVO for life..
20 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

Ford_Tradegy skrev:
Fy satan va ful brud.. Inte tagit i henne med tång..

naturligt vacker ska det vara.. Å inga jekla bimbos

kunde inte sagt d bättre sj, smile

PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

vilken tråd alltså.. hahahaha... diskutera en tjejs rumpa.. finns ju roligare saker att göra..
fattar ni vilken bild ni ger av er själva?? lol

Louise
20 oktober 2007 · 196 Inlägg

JapMax skrev:

Louise skrev:
Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

Jävla tjat på dig?
Hon är troligen snyggare än dig och det är väl där ditt problem ligger.

det ligger helt och hållet i betraktarens ögon, jag vet att det finns killar där ute som skulle kunna se mig som snyggare.. men vet du vad.. jag bryr mig inte:P

Sjodin_ Good Girl Gone Bad
20 oktober 2007 · 607 Inlägg

Louise skrev:

_MaCCe_ skrev:

Lardi skrev:

vadå har du en snyggare bakdel menar du? big_smile

Nae, nu tkr jag att vi måste få något att jämföra med wink

det är klart jag har.. vad annars? jag gillar den o det är väl det som räknas?tongue jag behöver inte höra att jag är fin eller liknande för att jag ska trivas med min kropp.. Ta mig som jag är eller ta mig inte alls:P
Tycker det är tragiskt med tjejer som håller på o visar upp sig. jag anser iaf att det handlar om att ha dåligt självförtroende när man visar upp sig för att få höra att man är het..

Helt rätt.

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

Louise skrev:

JapMax skrev:

Louise skrev:
Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

Jävla tjat på dig?
Hon är troligen snyggare än dig och det är väl där ditt problem ligger.

det ligger helt och hållet i betraktarens ögon, jag vet att det finns killar där ute som skulle kunna se mig som snyggare.. men vet du vad.. jag bryr mig inte:P

woho.. credz to you again.. smile vilka svar du har.. smile

richardoo290 VOLVO for life..
20 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

Louise skrev:

JapMax skrev:

Louise skrev:
Men helt ärligt nu då.. hur många skulle kunna tänka sig att ha henne som flickvän?

Jävla tjat på dig?
Hon är troligen snyggare än dig och det är väl där ditt problem ligger.

det ligger helt och hållet i betraktarens ögon, jag vet att det finns killar där ute som skulle kunna se mig som snyggare.. men vet du vad.. jag bryr mig inte:P

jag tycker du är 1000 gånger snyggare än hon på filmen iallafall.. hmm

Ashra
20 oktober 2007 · 346 Inlägg

Förstår inte riktigt poängen med denna tråd numera.  Tjejen i filmen kanske är jättre trevligt vad vet du vad vet jag?

Senast redigerat av Ashra (20 oktober 2007)

PoulZen
20 oktober 2007 · 772 Inlägg

Ashra skrev:
Förstår inte riktigt poängen med denna tråd numera.  Tjejen i filmen kanske är jättre trevligt vad vet du vad vet jag?

ja det kanske hon är.. men enligt killarna i denna tråd så hör inte det till saken alls..
har hon bara snygg rumpa så vill man automatiskt ha henne som flickvän enligt dom..
hur nu det funkar.. hmm

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
20 oktober 2007 · 938 Inlägg

Trodde baken var till för att sitta på, men sätter hon sej på den så får hon väl dubbelpunka big_smile   Nä, heja Louise tongue

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
newBadboy
20 oktober 2007 · 340 Inlägg

Det intressanta är att en tjej inte kan erkänna att en annan tjej ser bra ut. Istället för att säga ngt i stil med "ja hon ser bra ut o tränar säkert jättemycket osv" så börja ni klaga på att hon e säkert helt bäng att hon e ful och vadsom... bara lägg ner det och var ärliga. Och vad är det för fel om folk tycker hon ser bra ut??

beemern .......
20 oktober 2007 · 2 655 Inlägg

Hardjim skrev:

beemern skrev:
okej såg bättre ut än den andra men börjar verkligen oroa mej över den smak på tjejer som vissa killar här på garaget har alltså :S...

Skulle verkligen vilja se din tjej om du tycker hon är ful.

har ju ingen så de löste sej ju själv. tönt...

D_MAN ?
20 oktober 2007 · 1 038 Inlägg

Louise skrev:
Tycker det är tragiskt med tjejer som håller på o visar upp sig. jag anser iaf att det handlar om att ha dåligt självförtroende när man visar upp sig för att få höra att man är het..

Tror inte de har med självförtroende att göra om ja ska vara ärlig utan att tjäna pengar, mycket pengar på dumma kåta killar som betalar för att se henne i cam.

Och va ja tjej och hade ja en sån kropp å marknaden fanns, självklart skulle ja utnyttja den till fullo, nästa ibland så man önska att man va tjej när man vet hur lätt dom kan tjäna pengar ibland lol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang