Gillar Seinfeld, Scrubs, Family guy, Simpsons(nya avsnitt) 2½ Men Knights of prosparity(nedlagd) The Big Bang Theory, Malcom in the middle(haha) Top Gear, Vänner, Joey! Måste lägga till Walker texas ranger, annars kommer Chuck norris och spöar skiten ur mej...
Väldigt bra smak , har dock aldrig sett "Walker texas ranger och The big bang Theory"
Sjunde himlen! Fan att de har bytt ut det mot Gilmore girls.. Jag hade ju nästan gått runt alltihop. Jag hade en plan att titta på de nya avsnitten efter de gammla så man får ett sammanhang så därför har jag inte tittat på helgerna.. Men annars så är de 2½ men, scrubs och spin city
The O.C One Tree Hill What about Brian Life as we know it Summerland Desperate Housewives Grey's Anatomy Two and a half men Scrubs High Stakes Poker Yippee Ki-yay MF (stava?)
säkert missat nån. kollar alltid på nåt när ja går o lägger mig
Hmm... kollar på Family guy, scrubs, lost, heroes, american dad, my name is earl, house, las vegas, prison break, grey´s anatomy, joey (nerlagt), vänner (nerlagt), Alla älskar raymond (nerlagt), simpsons, top gear, mythbusters, futurama, king of queens(nerlagt) ...å hm, va nån till men kommer inte ihåg