28 oktober 2007
Trådstartare
Tjena
Tänkte kolla om det var någon här som vet något om audiotech.se är kvar på marknaden ?
För att gära en lång historia kort så köpte jag en 2-din dvd spelare därifrån som inte funkade som den skulle... Fick sedan skicka tillbaka den till dom och skulle efter mkt mailande få en annan enkel DIN istället.... Har efter att jag skickat tillbaka stereon inte hört ett ljud på flera månader....
Så då är frågan vad man gör i ett sådant läge ? är det polisanmälning som gäller eller ?
För jag har ju blivit total lurad känns det som då jag själv fick skicka tillbaka stereon som jag betalat för + frakten... Innan jag skikade stereon fick jag svar varje dag... men när stereon var skickad så blev det knäpptyst... Man tror ju inte det är någon fara när det är ett företag som "verkar" seriöst :S Går man in på deras hemsida nu så står det att sidan är "under uppbyggnad".....
Har för mig att det fanns någon här på garaget som "kände" killen på Audiotech....
MVH
Ted
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre