Så ja! nu har ja läst/kollat igenom hela tråden. det blev riktigt snyggt de du polerade måste jag säga! vart grym blick med ögonlocken dörrsidorna såg oxå ut att bli bra.
Blir "rally" med ljusbox på
bilen ser fin ut i övrigt, du får ta och fixa den lilla rosten som finns på den, om du nu inte redan gjort de.
är inte alls för det där med extra ljus. . . uschhhh ursäkta.. . . gillar mer cleant. . jag tycker du bara sabbar allt du har gjort på bilen genom att montera dem. . .
Så ja! nu har ja läst/kollat igenom hela tråden. det blev riktigt snyggt de du polerade måste jag säga! vart grym blick med ögonlocken dörrsidorna såg oxå ut att bli bra.
Blir "rally" med ljusbox på
bilen ser fin ut i övrigt, du får ta och fixa den lilla rosten som finns på den, om du nu inte redan gjort de.
lycka till i fortsättningen!
Härligt att du tog dig tid till det. Tack. Tack. Tack!
Nä, rosten är inte fixad än, men det skall självklart fixas så småningom!
är inte alls för det där med extra ljus. . . uschhhh ursäkta.. . . gillar mer cleant. . jag tycker du bara sabbar allt du har gjort på bilen genom att montera dem. . .
Ja vet inte men...
Man kanske inte är lika mycket i behov av extraljus i Malmö som här uppe i Skellefteå trakterna?
Tanken var att få mer ljus... Se alla djur längs vägen, samt diverse "moving, or non-moving objects..."
Sen kommer dom bara sitta på så länge som de är mörkt om kvällarna...
He finns myche ren på våra vägar häern uppe i norr, så he kan som va bra o se dessa kreatur innan man byggt om fronten
Var ett tag sen man tittade in här *skam* Men du ser ju inte ut att ha legat på latsidan iaf ;D Ska se om man inte lyckas ta sig ner till skeå så vi kan dra ett israce ? ;D