Ge upp ett intresse bara sådär? Man kan väl ha polare/flickvän även om man håller på med bilen..annars kan man ju undra vad för vänner å ex.flickvän du har/haft?
Aja de e ditt liv, ha så kul BTW...tror du kommer sakna att pilla lite då å då
Jo alltså det är inte det utan får jag ett intresse så skiter jag i allt annat ungefär, därför måste man lugna sig.
Ge upp ett intresse bara sådär? Man kan väl ha polare/flickvän även om man håller på med bilen..annars kan man ju undra vad för vänner å ex.flickvän du har/haft?
Jo alltså det är inte det utan får jag ett intresse så skiter jag i allt annat ungefär, därför måste man lugna sig.
Okaj, ja då e de ju en knivig siutation
Men men intresset kommer man ha kvar men måste ändra så man inte är så fanatisk.
När vi besiktgat klart bilen så säger han (En polare känner honom) att "Jag ser att du har tonade framrutor men jag säger inget om det" Jag svarar att jag har inte tonat framrutorna men han tror mig inte och säger, jo jag ser det men jag säger inget, tänk bara på det när polisen stoppar dig.
Jag har faktiskt inte tonat framrutorna men han trodde det och trodde väl att han hjälpte mig, lite kul faktiskt