Och så måste det meddelas att det gällde bilden som Terazzi lade upp, inte den större bilden på en helt annan bil som Neos lade upp. Måste ha blivit en miss där. Så evil_ananas, tyvärr. Du är ute ur denna tävlingen, men du är givetvis välkommen med att modda nästa bil.
MVH, T
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Och så måste det meddelas att det gällde bilden som Terazzi lade upp, inte den större bilden på en helt annan bil som Neos lade upp. Måste ha blivit en miss där. Så evil_ananas, tyvärr. Du är ute ur denna tävlingen, men du är givetvis välkommen med att modda nästa bil.
MVH, T
Tog bort den från samlingen jag gjorde märkte inte det haha
MVH, T
Okej, kanon. Nu är jag bara tvungen att försöka bestämma mig för vem jag ska rösta på också..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
MVH, T
Okej, kanon. Nu är jag bara tvungen att försöka bestämma mig för vem jag ska rösta på också..
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.