"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Hoevding: Nja inte riktigt den bilden, men samma kärra såklart Det som är "saxat" är nedre delen med luftintagen, bakre kjolen och delar av hjulhusen. Ganska mkt mer än att bara saxa ut o klistra in för att det ska se bra ut Min röst går för övrigt till Urkas, för att den var så himmla välgjord och alternativ! Mvh
Jag tänkte rösta på Tanz_Mein_Engel. Men nu när jag sett hans lilla fusk så blir det tyvärr ingen röst på honom från mig. Iofs har han ju inte saxat från just den bilden, men en liknanade bild har han ju hittat. Så nu blev det ju mycket svårare. Men det blir nog ändå Takashi. Även fast han gjort en del missar. Men det går väl att leva med...
Wiiie ja nu verkar det ju faktist som att jag vann Gött, och väldigt bra kämpat alla andra, finns ju massor med talanger här på gorg!
Så, nu till bilen. Det verkar vara många som vill ha nått lite mer.. spciellt denna gång? Jag hade tänkt ta en Audi A4 sedan 2005 snettframifrån, men vill ni ha något lite annorlunda typ en lastbil?
Kan ju höra lite vad folket vill, som en riktlinje
Objektet, en vit o fin Freightliner jänkelastbil, finns nog en hel del att göra här.. Blir spännande att se vad vi kan få till med det här (hoppas att ni blir nöjda med den..)
klicka för större som vanligt
Kör på som innan!
Bidraget ska senast vara inne Lördagen den 1/12, 20.00 och röstningen är till Söndagen den 2/12, 20.00!