synd att den e silver bara, eller så e det bara jag som e kass men byter man färg så vill det alri bli blankt
Använd levels (nivåer på svenska?) eller kurvor för att få den mörkare/ljusare och hue/saturation (ton/saturation på svenska?) för att ändra själva färgen.
jo mne, det blir ändå inte blankt, om jag t.ex vill ha en svart eller röd, så blir den inte blank, asså inte spegelblank,
Jodå, det blir blank, bara du gör allt på rätt sätt. :\
Använd levels (nivåer på svenska?) eller kurvor för att få den mörkare/ljusare och hue/saturation (ton/saturation på svenska?) för att ändra själva färgen.
jo mne, det blir ändå inte blankt, om jag t.ex vill ha en svart eller röd, så blir den inte blank, asså inte spegelblank,
Jodå, det blir blank, bara du gör allt på rätt sätt. :\
kan du göra mercan spegelblank röd så jag får se hur et serut så som jag vill?
ni får gärna skicka länk ut så man kan förstora! tycker det är viktigt o kunna förstora till verklig bildstorlek så man kan göra bättre bedömning.
man ska inte glömma att man kan lägga in egna bilder i sitt galleri här på gorg! då får man direkt en länk som man kan sätta in i forumet samt att man kan klicka sig till verkliga storleken! dessutom bör det vara också enklare för personen som fixar inlägget med alla inlämnade bidrag!