Måste vi fylla tråden med anklgelser om och beskyllningar, de e ett jävla tjafs om vems grejor som är vems, e inte alla grejor hittade på internet och alltså inte någons?
Och sen visst man kan ju ögna igenom bidragen innan man postar och i största möjliga mån undvika att använda samma saker som andra, åtminstone i den tävling som är aktuell just då.
Helt rätt...
Håller med. men just det o ta från andra är ju fel.. kommer ändå INTE ta från andra,tycker det e fult som fan..
Eftersom alla anklagar varandra för saker så ska jag också lägga till lite. Tropp har fälgar som är väldigt lika några jag har använt i mina gamla bidrag.
Hoppas nu alla blir griniga och att tävlingen går ut på att skylla på varandra
Eftersom alla anklagar varandra för saker så ska jag också lägga till lite. Tropp har fälgar som är väldigt lika några jag har använt i mina gamla bidrag.
Hoppas nu alla blir griniga och att tävlingen går ut på att skylla på varandra
Haha, tycker detta tävlings-forum bötjar likna nått anklagnings-forum. kanske ska starta ett nytt forum där man kan lägga klagomål så slipper man detta? börjar bli lite småtråkigt. Haha. Sen om man har likadana som någon annans typ var det ju inte detta handla om utan det var så att en kille hade precis likadana som ett annat tävlingsbidrag i just denna omgången och det blir ju trist om man snor andras delar från denna omgången och sätter på samma. sen om någon snor något från någon annans modd i en tidigare tävling är väl fan skit samma. det är ju det photoshop går ut på. att få saker från andra bilar att vara snyggt på en annan bil.
Aja, nu tycker jag personligen vi drar ett streck över detta iallafall. Börjar bli jävligt tråkigt.