3564
Sök

Photoshop-tävling

872 Inlägg
24 juli 2008
Neos34 skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Neos34 skrev:
Jag röstar på Vectra mannen..

eeh.. Har inget bidrag med nu.. Mitt ps har kraschat.. sad

Spelar la ingen roll, ingen som listar mig ändå.

Kolla din PM låda..

jag vet va du menar, takashi har ju jy knapt rört sin bil å vinner hur stort som helst. iof så ska man rösta på den bilen man tycker e snyggast. men om man slitigt en del på en bil å en som knapt rört den vinner så käns det lite.
Senast redigerat av 998cc (24 juli 2008)

If its too loud you are too old!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
24 juli 2008
998cc skrev:
Neos34 skrev:
Irmscher Vectra skrev:

Kolla din PM låda..

jag vet va du menar, takashi har ju jy knapt rört sin bil å vinner hur stort som helst. iof så ska man rösta på den bilen man tycker e snyggast. men om man slitigt en del på en bil å en som knapt rört den vinner så käns det lite.

Sant!

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

208 Inlägg
24 juli 2008
998cc skrev:
Neos34 skrev:
Irmscher Vectra skrev:

Kolla din PM låda..

Håller med litegrann, att man borde värdesätta ambitionen också, fast det är ju en fråga om det är en tävling för vem som kan göra den cleanaste snyggaste bilen, eller en tävling om vem som kan göra den coolaste omgjorda bilen.

Egentligen är det väl lite snett att ens ta med sportbilar då, om det är en tävling i att göra en snygg bil, då sportbilar i regel är "så bra som det går" (vem skapar en bil för massvis med pengar utan att göra den så bra som man bara kan?) Det är roligare med lite mer utmaning i bilarna, det krävs dessutom mer påhittighet av de som skapar då (i.e. orginalbilen kommer aldrig att vinna nånting tongue)

If you can't convince them, confuse them!

3 113 Inlägg
24 juli 2008
den som har lagt mycket tid o arbete behöver ändå inte vara den som blir snyggast.

Dock håller jag med vild att vi borde sluta lägga in en massa sportbilar o sånt som man helst inte ens vid röra. Måste vara en utmaning och man ska få fantasin att flöda.

Semper Fi

terazzi
24 juli 2008
cebT skrev:
den som har lagt mycket tid o arbete behöver ändå inte vara den som blir snyggast.

Dock håller jag med vild att vi borde sluta lägga in en massa sportbilar o sånt som man helst inte ens vid röra. Måste vara en utmaning och man ska få fantasin att flöda.

WORD
Men vissa kan ju bli redigt najs,tex när vi hade F40'n va ju många som vågade satsa på den wink

872 Inlägg
24 juli 2008
iof e det kul med sportbilar, men 4 bilar på raken som knapt inte blir särskild snyggare om man ändrar på dom. borde va en sportbil på 3 eller kanske 4 bilar? och någon häck (rostig skithög) någon gång ibland

If its too loud you are too old!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
24 juli 2008
ja tror vi har en vinnare :Takashi (ifall ja inte har missat nåt)

98 Inlägg
24 juli 2008
998cc skrev:
iof e det kul med sportbilar, men 4 bilar på raken som knapt inte blir särskild snyggare om man ändrar på dom. borde va en sportbil på 3 eller kanske 4 bilar? och någon häck (rostig skithög) någon gång ibland

Jag håller helt och fullt med! Skicka upp en gammal Toyota eller något sådant istället big_smile
Det skulle vara skoj att se vad man kan göra med... Det är ju själva förvandlingen man vill åt, lite "pimp my ride" stuk!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
24 juli 2008
Toypon skrev:
998cc skrev:

Jag håller helt och fullt med! Skicka upp en gammal Toyota eller något sådant istället big_smile
Det skulle vara skoj att se vad man kan göra med... Det är ju själva förvandlingen man vill åt, lite "pimp my ride" stuk!

Sant! man behöver inte göra om en redan snygg bil..det är roligare att göra om rishögar..tycker ja iaf

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 juli 2008
Var det jag som vann eller? smile

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

3 113 Inlägg
24 juli 2008
jo men visst serru wink upp med ny bild.

Semper Fi

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 juli 2008
Läste att ni inte ville ha någon sportbil, utan en skitbil, ska nog fixa fram nått ^^

7 100 Inlägg
24 juli 2008
give us a crap car big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 juli 2008
Vad säger ni om en Polo? ^^ Säg till om ni inte gillar den.. smile

http://i171.photobucket.com/albums/u308/Zimzago/autowpru_volkswagen_polo_gti_15.jpg?t=1216738361

Större format --> http://i171.photobucket.com/albums/u308 … 1216738361

208 Inlägg
24 juli 2008
lol, där har vi en del att göra iaf ^^

If you can't convince them, confuse them!

55 Inlägg
24 juli 2008
Det här blir kul big_smile

Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen.

7 100 Inlägg
24 juli 2008
men de där var ju ingen skitbil tongue

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 juli 2008
bmx skrev:

Äsch, skitsamma, det är ingen sportbil iallafall wink

7 100 Inlägg
24 juli 2008
Takashi skrev:
bmx skrev:

Äsch, skitsamma, det är ingen sportbil iallafall wink

hehe ja precis tongue

den kör vi på smile

1 271 Inlägg
25 juli 2008
å gutt en bild man kan göra någe på

Sök