Denxor skrev:terazzi skrev:OT:glad för en annan sak som inte rör ps tävlingen Har du kanske skaffat brud?
terazzi skrev:OT:glad för en annan sak som inte rör ps tävlingen
bmx skrev:Denxor skrev:terazzi skrev:OT:glad för en annan sak som inte rör ps tävlingen Har du kanske skaffat brud? eller ett ligg? ;P
terazzi skrev:bmx skrev:Denxor skrev:Har du kanske skaffat brud? eller ett ligg? ;Phaha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat
bmx skrev:Denxor skrev:Har du kanske skaffat brud? eller ett ligg? ;P
Denxor skrev:Har du kanske skaffat brud?
bmx skrev:terazzi skrev:bmx skrev:eller ett ligg? ;Phaha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat jasså,fan va najs
terazzi skrev:bmx skrev:eller ett ligg? ;Phaha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat
bmx skrev:eller ett ligg? ;P
terazzi skrev:bmx skrev:terazzi skrev:haha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat jasså,fan va najs hehe TACK o man får typ 7k varje månad sen hyra typ 3
bmx skrev:terazzi skrev:haha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat jasså,fan va najs
terazzi skrev:haha nej brud har jag haft i snart 3v nu=)Men när jag ska börja plugga o ja lyckas spara 2k varje månad så blire en 200sx efter man pluggat
bmx skrev:är det saaben vi ska ps:a eller?
Bizzan skrev:Lägger upp -stoffe-´s bild....http://i180.photobucket.com/albums/x106 … -007_2.jpg
Denxor skrev:bmx skrev:är det saaben vi ska ps:a eller?Ja det undrar jag med, tycker det är lite kass kvalle på den