3484
Sök

Photoshop-tävling

1 271 Inlägg
9 augusti 2008
deadlinen är till tisdag 21.00 för att bilden inte var så bra och röstning till 21.00 på onsdag

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
9 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/31258/425903_3brzaa.jpg
Dåligaste bilden hittils..

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

217 Inlägg
9 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64213/426121_bfm0ae.jpg
Med jetplan i generna...

Seriöst, om det är så här dåliga bilder får ni lika dåliga moddar, om inte sämre från mig.

Hoppas nästa bild har bättre kvalle.

G O O G L E .com - Man's best friend.

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
9 augusti 2008
Denxor skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/64213/426121_bfm0ae.jpg
Med jetplan i generna...

Seriöst, om det är så här dåliga bilder får ni lika dåliga moddar, om inte sämre från mig.

Hoppas nästa bild har bättre kvalle.

Såg du inte min länk då, över 2000x
Samma här, tycker också att är det piss kvalité så blir det piss moddar.
(Eller så moddar man inte alls)..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

2 953 Inlägg
10 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/37156/426355_2ltbu2.jpg
gangsta saab

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
10 augusti 2008
Bara för bilden är lite suddig i fullres, är lite lite brusig och ha fel färgton så ska det väl inte vara speciellt svårt att göra nåt? För ni vet väl hur man ändrar färgton i en bild, lägger till eget brus och suddar till saker o ting?
Allt handlar inte om att lägga in tuffa grejer, det handlar ju också mycket om att intregera saker så det ser ut som det är där. Men det är det inget som nån nästan aldrig lyckas någe vidare med, även fast jag har whineat på det några gånger förut.

Whine whine!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 augusti 2008
Tycker fortfarande att du ska visa dina färdigheter innan du gnölar för mycket...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
10 augusti 2008
Jag har fortfarande visat förut. Bara det att allt är för bra gjort så ni inte ser det. winkwinkwink (Okej, jag överdriver lite, men ändå). Men oavsett om jag visar nåt eller inte så vet jag fortfarande hur saker o ting bör se ut om det inte ska vara photoshoppat, eller hur?

Whine whine!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 augusti 2008
Ja du ser.. Kan inte hjälpa att skryta heller. Lägg upp några bidrag och visa hur och vad du har gjort då om du nu är så förbannat duktig.. Jag skulle inte ens skriva nåt om jag inte hade nåt att visa.. 08...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
10 augusti 2008
Så du är rasist också? Personliga påhopp är alltid trevligt! big_smilebig_smilebig_smile
Men du kan ju kolla på här om du vill se lite gammalt skit jag har gjort för den här tråden. Men fortfarande, jag har verkligheten som referens, så varför kan jag inte tala om hur saker o ting ska se ut? Och om du vill att jag ska skryta så kan jag ju säga så här också: Jag är 100% säker på att det inte är en jävel här på garaget som kan mer photoshop än mig. wink
God natt!

Whine whine!

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
10 augusti 2008
Mitt lite dassiga bidrag. Den enda.
Jag fjantar mig inte med å uppdatera hit å dit.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/21122/426403_od2d3h.jpg
Enjoy!!
Senast redigerat av Neos34 (10 augusti 2008)

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 augusti 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/31258/426417_m8xuxf.jpg
sheet va dålig bild det blev denna gången..

208 Inlägg
10 augusti 2008
Urkas skrev:
Så du är rasist också? Personliga påhopp är alltid trevligt! big_smilebig_smilebig_smile
Men du kan ju kolla på här om du vill se lite gammalt skit jag har gjort för den här tråden. Men fortfarande, jag har verkligheten som referens, så varför kan jag inte tala om hur saker o ting ska se ut? Och om du vill att jag ska skryta så kan jag ju säga så här också: Jag är 100% säker på att det inte är en jävel här på garaget som kan mer photoshop än mig. wink
God natt!

Wanna go further with that statement? ;P

If you can't convince them, confuse them!

872 Inlägg
10 augusti 2008
Urkas skrev:
God natt!

Sicken Kille!

If its too loud you are too old!

391 Inlägg
10 augusti 2008
Men va f*n. Är det ingen som kan lägga upp en riktig bild. Bara en massa sk*t bilar hela tiden. Lägg upp en bild på en M3á eller en porsche och inte en massa prutt-bilar från 40-talet som inte går att göra snygg. Om ni nu vill lägga up en gammal bil så ta en charger eller en mustang. Det är såna här bilar som får en att sluta photoshoppa. SNÄLLA var seriös

872 Inlägg
10 augusti 2008
Freddye skrev:
Men va f*n. Är det ingen som kan lägga upp en riktig bild. Bara en massa sk*t bilar hela tiden. Lägg upp en bild på en M3á eller en porsche och inte en massa prutt-bilar från 40-talet som inte går att göra snygg. Om ni nu vill lägga up en gammal bil så ta en charger eller en mustang. Det är såna här bilar som får en att sluta photoshoppa. SNÄLLA var seriös

det ska ju va omväxling, men bildkvallen får ju inte va såhär dålig, det ju inge kul att jobba med

If its too loud you are too old!

7 100 Inlägg
10 augusti 2008
Freddye skrev:

vaddå va seriös?
om vi bara ska modda nya sportbilar då hoppar jag av den här tråden!
enligt mej så så är en ny porsche,bmw,ferrari mm skit bilar!

klart de ska vara en blandning!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 augusti 2008
bmx skrev:
Freddye skrev:

vaddå va seriös?
om vi bara ska modda nya sportbilar då hoppar jag av den här tråden!
enligt mej så så är en ny porsche,bmw,ferrari mm skit bilar!

klart de ska vara en blandning!

ja tycker också inte om att modda ferarri porsche o skit..men inte såna skrothögar heller..ja tycker helst att nån lägger upp en original mazda eller merrca eller nåt..som polon, det va skitbra..ska vi moda sportbilar eller såna skrothögar som nu så hoppar ja av..hoppas flera håller med!

terazzi
10 augusti 2008
Hoppar av denna.. pga kvalite'n

354 Inlägg
10 augusti 2008
Utgången för en bra chop är ett bra original.

* Minst 1024x768 px.
* Bra kvalité på bilden.
* En hyffsad vinkel.
* ( Många tycker det är enklare att modda bilder som inte är tagna i studio miljö)
Senast redigerat av CmoR (10 augusti 2008)

Sök