Nu är klockan nästan sju Och jag räknade lite och kom fram till att det var jag som vann. 4 till mig 3 till 998cc. Och nu har jag blivit satt i en skum situation... Jag förberedde en bild för tävlingen utifall jag skulle vinna, och la faktiskt lite tid åt att hitta den och så, men nu har ju folk börjat modda 998CC's alternativ... Men jag lägger upp den bilden jag ville att vi skulle modda så får någon authoritetsperson bestämma vad som gäller.
Främsta anledningen till att jag valt just en eclipse är för att jag har en själv... Vill se hur ni skulle göra den om ni fick bestämma Är ni intresserade av min bil så råkar den vara med i nuvarande nummer av Gatbilar.se's tidning... Skall ta och lägga upp lite info och så om den här med... Inte orkat bara... men det kommer.
I vilket fall... här är bilden Röstning 18.00 på söndag till 18.00 på måndag! Lycka till alla!
Bilden är 1280x768 i upplösning... och jag har valt den för att den är lätt att lägga in i andra bakgrunder. Diskuterade bildval med min farsa, som är bildredigerare till yrket, och han gillade inte bilden jag hade valt först. Däremot tykte han denna var bra för tävlingen eftersom den har lite reflektioner och grejer så blir den lättarbetad när man skall modda den... Tycker alla att vi skall byta eller? För jag har suttit hela kvällen med min version av bilden... och jag blev väl jävligt nöjd då va... men jag kan ju göra en ny om jag måste... hehe. I vilket fall, här är mitt bidrag... den första här visar bara hur bilden såg ut innan jag la in den i bakgrunden... altså inte mitt bidrag.
Edit: Med risk att bli kallad hycklare Så har jag faktiskt använt lenseflare på denna bilden... Jag vet att jag tjata om att man inte får det... men var aldrig jag som sa det från början... och jag tykte det blev så bra så jag skiter i om man får det eller inte! Så från och med nu är jag FÖR lensflares!
Hehe, den kanske var lurigare att jobba med än vad vi antog... men jag tycker ändå förslagen ser bra ut... Diggar fronten på 998CCs version... annorlunda design som ändå harmonerar med resten av bilen...
Eclipsen är lite lurig också när man jobbar med den i datorn, för man kan inte bara spegelvända den hur som helst pågrund av bulan på huven... hehe. Anledningen till att den är där överhuvudtaget är för att få plats med motorn... Men det är detaljer.
Hoppas på många fler bidrag innan 18.00 dock... men vi får väl se... var ju en dum bild... My bad! Ha det gött! mvh