Hade egentligen tänkt fixa massa typ motivlack eller nått sånt, eller bara nå dekal eller nått... men kunde inte me att förstöra lacken! Den blev så clean..
Vet inte riktigt varför photoshop ätit upp bakgrunden....
Massa coola bilder denna omgången. Jag satt uppe alldeles för länge med denna så kände att jag var tvungen att posta den. Hoppas ni gillar den. Gallardon är orginal och bara står där för att lyfta fram sin kompis. Klicka gärna in och kolla detaljerna på bilden. Har jobbat för att behålla kvalite så långt det går, pixelmässigt vill säga. Modsen ser ni ju... fälgar, widebody, dörrar huv osv... Hoppas ni gillar den i alla fall. Lycka till alla nu i tävlingen! Blir skoj omgång detta Ha det gott! Mvh
Emil
Maserati med sin kompis
UPDATE: Nu när den med bakgrund, SOM ÄR DEN JAG TÄVLAR MED, har smält in lite, så tänkte jag att jag kunde lägga upp denna med, så ni kan titta på mer detaljer... hehe... Ha det gott!
hehe tänker inte delta i denna anser bilen va för svår och ful med haha
Dessutom har la vi hatf denna vagn en gång innan, el om det va en annan men liknade bil. Nåja du har rätt i alla fall, lika illa som att modda en formel bil = den har ju redan allt + lite till.. Eller saknas det kjolar på en sån tro..
Ha´det gott!
(Ja jag vet, min modd va la inte den bästa heller, det struntar jag i)...