4002
Sök

Photoshop-tävling

756 Inlägg
25 oktober 2008
redigerad

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68902/489973_cu0pmp.jpg
ja någon små ändringar igjen
Senast redigerat av saabgutten (26 oktober 2008)

kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna"
projekt tråd

3 714 Inlägg
25 oktober 2008
här kommer en snabbis från mig
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25755/489437_tc7v3w.jpg
ps tävling

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

510 Inlägg
25 oktober 2008
Lite konstruktiv kretik och så smile

En liten sak att tänka på som jag såg nu när jag gick in och tittade på ALLAS bidra i högre upplösning. Om ni jobbar med stora bilder, t.ex valt den på 1600x1200 i detta fall, så måste era donatorbilar vara lika stora. Man skall som regel aldrig förstora någon del! Förminska är "oftast" okey, men aldrig upp. Det bästa exemplet här på att en för liten donator använts är Saabguttens bild. Vänster bakdäck är alldeles pixligt hmm Jag föreslår att du byter fälgar faktiskt (helt upp till dig förstås smile)

Zapparn_ najs bil, najs med intercoolern, kör du twin eller singelturbo? v10 dubbel kunde ju vara lite smek så. hehe. Dock! Så kanske du borde lägga i lite mer rött i ferrarifälgarna, och även lite på vingen. (Färgbalans +rött altså) Sedan tycker jag bakgrundsbytet är bra gjort smile Och gillar att du lagt till reflektioner, dock så tror jag inte man skulle se moln så långt ner på sidan av bilen... (tänker på dörren där) Därremot kanske lite av marken? Eller folk som springer runt bilen. Sedan kanske du kan jobba lite med kontraster och så? Men bra gjort big_smile

Strandx vad kan man säga... cleant enkelt och snyggt! Jag var inne lite på den färgen på min, men tykte det kändes jaguarigt, men med dom fälgarna funkar det jälvigt bra smile bra gjort smile

Terazzi det är ett bra försök. Bra kvalite, men taket är snett hmm Inte helt lätt att hitta ett bra... tog mig en stund med... men du borde letat lite till smile Men färgmatchning och sånt är topp! Skitbra smile

Känner på mig att det kommer en överjävlig update från Zijaa snart tongue hehe. Bara en känsla jag har... hehe.

I övrigt gillar jag det jag ser hos alla bilder smile

Kommer bli ännu en tuff omgång! Och så jäkla najs denna tävlingen, för man ser hur alla utvecklas smile Jag själv vet att jag gjort stormsteg frammåt sen jag började med detta smile Bästa tävlingen någonsin big_smile
Lycka till alla nu i röstningen! Jag skall försöka hitta en favorit, blir svårt IGEN! tongue
Ha det gott!
Mvh

Emil
Senast redigerat av Algeroth (25 oktober 2008)

872 Inlägg
25 oktober 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/84494/489480_1xgfki.jpg
Viper VS AMG

If its too loud you are too old!

510 Inlägg
25 oktober 2008
Så najs 998CC... hehe. Synade din bild lite och hittade något spännande tongue Antar du lagt till det där som ett litet WTF moment, så tänker inte säga vad det är tongue Men häftigt är det. hehe...

Fälgarna är riktigt läckra! Bra kvalite och så, men lacken! hmm Sabbar det för mig... tror ALLA andra färger hade varit bättre... hehe smile Och så ser avgasröret lite skumt ut... Annars riktigt häftigt smile Gillar överaskningen smile

Ha det!

257 Inlägg
25 oktober 2008
Uppdaterad! (igen) tongue

tog och la till lite rött i vingen blev nog för mycket men men sen lite mark reflektioner i lacken

257 Inlägg
25 oktober 2008
998CC, Nice lack förutom färgen tongue

510 Inlägg
25 oktober 2008
Ser bättre ut Zapparn_ smile Fast nu har du moln på marken. hehe. Sedan så tror jag fälgarna skulle behöva lite annan färg med för att smälta in... Vingen tycker jag ser okey ut... är gränsfall om det är för mycket. Bra jobbat i vilket fall smile Tummen upp!

257 Inlägg
25 oktober 2008
okej men nå moln på marken har jag inte eftersom jag hade bakgrunds lagret ovanpå lagret med molnen

257 Inlägg
25 oktober 2008
fixat fälgarna lite och små krams.. blev lite nöjdare

terazzi
25 oktober 2008
Tackar för orden algeroth smile
Ja men jag kände mig tidspressad så d fick bli det wink sen är det från en charger med o egentligen till andra sidan wink big_smile hahaha big_smile

Men jag är nöjd med den ändå faktiskt smile
svårt göra en snygg bil nåt snyggare..

Första gången jag gör i så hög skala med..
bra sidor där man kan hitta tuner fälgar uppskattas? om nån som har lr vet big_smile
Senast redigerat av terazzi (25 oktober 2008)

257 Inlägg
25 oktober 2008
Om nån har några bra sidor man kan hitta donator delar på så skriv i min gästbok big_smile ni behöver inte skriva google.. eller garaget

26 oktober 2008
hade inga ider för snygg bil för att modda om men lyckades göra något
https://www1.garaget.org/gallery/archive/56341/489749_pfh460.jpg

257 Inlägg
26 oktober 2008
schysst huv! men viper texten skulle åtminstonde haft lägre opacity eller försvunnit big_smile

Mästare
2 947 Inlägg
26 oktober 2008
illegal_streetracer: Det enda du lyckades riktigt bra med var Fronten och Fälgarna! big_smile
Senast redigerat av KimVsWorld (26 oktober 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

262 Inlägg
26 oktober 2008
Algeroth skrev:
Lite konstruktiv kretik och så smile

En liten sak att tänka på som jag såg nu när jag gick in och tittade på ALLAS bidra i högre upplösning. Om ni jobbar med stora bilder, t.ex valt den på 1600x1200 i detta fall, så måste era donatorbilar vara lika stora. Man skall som regel aldrig förstora någon del! Förminska är "oftast" okey, men aldrig upp. Det bästa exemplet här på att en för liten donator använts är Saabguttens bild. Vänster bakdäck är alldeles pixligt hmm Jag föreslår att du byter fälgar faktiskt (helt upp till dig förstås smile)

Zapparn_ najs bil, najs med intercoolern, kör du twin eller singelturbo? v10 dubbel kunde ju vara lite smek så. hehe. Dock! Så kanske du borde lägga i lite mer rött i ferrarifälgarna, och även lite på vingen. (Färgbalans +rött altså) Sedan tycker jag bakgrundsbytet är bra gjort smile Och gillar att du lagt till reflektioner, dock så tror jag inte man skulle se moln så långt ner på sidan av bilen... (tänker på dörren där) Därremot kanske lite av marken? Eller folk som springer runt bilen. Sedan kanske du kan jobba lite med kontraster och så? Men bra gjort big_smile

Strandx vad kan man säga... cleant enkelt och snyggt! Jag var inne lite på den färgen på min, men tykte det kändes jaguarigt, men med dom fälgarna funkar det jälvigt bra smile bra gjort smile

Terazzi det är ett bra försök. Bra kvalite, men taket är snett hmm Inte helt lätt att hitta ett bra... tog mig en stund med... men du borde letat lite till smile Men färgmatchning och sånt är topp! Skitbra smile

Känner på mig att det kommer en överjävlig update från Zijaa snart tongue hehe. Bara en känsla jag har... hehe.

I övrigt gillar jag det jag ser hos alla bilder smile

Kommer bli ännu en tuff omgång! Och så jäkla najs denna tävlingen, för man ser hur alla utvecklas smile Jag själv vet att jag gjort stormsteg frammåt sen jag började med detta smile Bästa tävlingen någonsin big_smile
Lycka till alla nu i röstningen! Jag skall försöka hitta en favorit, blir svårt IGEN! tongue
Ha det gott!
Mvh

Emil

Mest smilies jag sett i en och samma text :p

Mästare
2 947 Inlägg
26 oktober 2008
Lalle87 skrev:
Mest smilies jag sett i en och samma text :p

Jag tror jag såg en kille som snittade 1,5 smileys per rad här på Garaget.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

391 Inlägg
26 oktober 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/90217/489799_zlovo3.jpg

Ja, jag har plockat delar från en golf big_smile

391 Inlägg
26 oktober 2008
Oh shit! Vilken kass kvalitet det blev då sad

2 122 Inlägg
26 oktober 2008
Freddye skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/90217/489799_zlovo3.jpg

Ja, jag har plockat delar från en golf big_smile