Algeroth skrev:
Lite konstruktiv kretik och så

En liten sak att tänka på som jag såg nu när jag gick in och tittade på ALLAS bidra i högre upplösning. Om ni jobbar med stora bilder, t.ex valt den på 1600x1200 i detta fall, så måste era donatorbilar vara lika stora. Man skall som regel aldrig förstora någon del! Förminska är "oftast" okey, men aldrig upp. Det bästa exemplet här på att en för liten donator använts är Saabguttens bild. Vänster bakdäck är alldeles pixligt

Jag föreslår att du byter fälgar faktiskt (helt upp till dig förstås

)
Zapparn_ najs bil, najs med intercoolern, kör du twin eller singelturbo? v10 dubbel kunde ju vara lite smek så. hehe. Dock! Så kanske du borde lägga i lite mer rött i ferrarifälgarna, och även lite på vingen. (Färgbalans +rött altså) Sedan tycker jag bakgrundsbytet är bra gjort

Och gillar att du lagt till reflektioner, dock så tror jag inte man skulle se moln så långt ner på sidan av bilen... (tänker på dörren där) Därremot kanske lite av marken? Eller folk som springer runt bilen. Sedan kanske du kan jobba lite med kontraster och så? Men bra gjort

Strandx vad kan man säga... cleant enkelt och snyggt! Jag var inne lite på den färgen på min, men tykte det kändes jaguarigt, men med dom fälgarna funkar det jälvigt bra

bra gjort

Terazzi det är ett bra försök. Bra kvalite, men taket är snett

Inte helt lätt att hitta ett bra... tog mig en stund med... men du borde letat lite till

Men färgmatchning och sånt är topp! Skitbra

Känner på mig att det kommer en överjävlig update från Zijaa snart

hehe. Bara en känsla jag har... hehe.
I övrigt gillar jag det jag ser hos alla bilder

Kommer bli ännu en tuff omgång! Och så jäkla najs denna tävlingen, för man ser hur alla utvecklas

Jag själv vet att jag gjort stormsteg frammåt sen jag började med detta

Bästa tävlingen någonsin

Lycka till alla nu i röstningen! Jag skall försöka hitta en favorit, blir svårt IGEN!

Ha det gott!
Mvh
Emil