Eftersom jag kommer ha massor att göra i helgen så besämde jag mig att ta tag i den här bilden med en gång. Fick bli ännu en conceptbil, den här gången med cabbe. Huvuddonatorn är nog som ni can se nya bmw 3serien, men delarna har modifierats. Dessutom är hela bilen rebrushad! Precis som förra bilden. Dock så erbjöd detta bakgrundsbytet möjligheten att lägga till lite mer reflektioner, vilket får den att se lite mindre toonig ut. Hoppas ni gillar den i alla fall, och att den är tillräckligt mycket Skoda fortfarande Ha det gott och lycka till alla i tävlingen. Här nedan är länkar till Wips och Hi-def som vanligt. Mvh
Jaså? Det beror väl inte på att jag har typ gjort 4-5 st till gorg´s ps tävlingar .. fast jag är lite stolt över mig själv att jag har gjort 3 bidrag på rad nu som jag inte behövt sänka .. blev speciellt överraskad av denna eftersom jag älskar minitrucks.. så jag kanske skulle ta och sektionera, taksänka och bott sänka den
Anledningen till att det blev en pick-up var för att få bort den där extremt fula c-stolpen.. satt faktiskt och fundera på cab fast sen såg jag att algeroth redan gjort det så då blev det pick-up för att vara lite egen av sig
Jaså? Det beror väl inte på att jag har typ gjort 4-5 st till gorg´s ps tävlingar .. fast jag är lite stolt över mig själv att jag har gjort 3 bidrag på rad nu som jag inte behövt sänka .. blev speciellt överraskad av denna eftersom jag älskar minitrucks.. så jag kanske skulle ta och sektionera, taksänka och bott sänka den