Var riktigt många bidrag denna rundan. Många bra dessutom, så var nog svårare än någonsin att välja en favorit. Mitt val stod dock mellan Jonnymoberg, Saabgutten, Zijaa och Zapparn_. Alla med tuffa bilar, men på olika sätt. Här kommer en sammanfattning av varje:
JonnyMoberg: Gillar din stil, och bodykittet självklart (hade ju samma själv). Måste vara en av dina bästa. Din typ av sänkning med det massiva kittet, blir bara så jäkla bra!

Ända som jag hade att anmärka på var i princip att lacken hade blivit lite saturerad. I övrigt en riktigt läcker och häftig chop!

Saabgutten: Orginellt bodykit för en golf. Riktigt rått! Dock så vasjutton tänkte du med den himlen!

Nja...
Zijaa: Inte en av dina bästa, men allt sitter bra, och lackvalet är perfa! Dock som du själv sa så ser reflektionerna lite småunderliga ut, men jag kan inte säga att jag kan göra det bättre så

Sedan har du även lite ojämnheter runt lufintag och så, men inget som min tutorial inte kan ordna

Bra jobbat!
Zapparn_: Det är lågt! Extremt! och riktigt bra! Bodykittet ser bra ut, gillar att bakspoilern är "hemmabrushad" mega bonus för det! Fälgarna är inte riktigt min stil, är lite för stora, men det ser fortfarande bra ut. Görbra jobbat! Lacken och bakgrundsbytet är perfa... Inte mycket annat att säga än riktigt bra jobbat!

Utifrån detta så kan ni antagligen avgöra vem jag kommer rösta på, inga överaskningar denna gången.
Min röst går till Zapparn_!
Var helt enkelt den bästa bilen! Var ju hårfint mellan Zapparn och JonnyMoberg, men Jonnys var ju inte unik

Känner en kille som gjorde en riktigt lik din!

Lycka till alla i tävlingen nu! Blir en spännande omgång

Ha det gott!
Mvh
Emil