4590
Sök

Photoshop-tävling

872 Inlägg
9 november 2008
Algeroth skrev:
Ännu en mycket svår omgång! smile Tycker det är kul med alla grymma bidrag, och hur folk utvecklas. Denna omgången stod det mellan följande för mig: Terazzi, Hakansson_, Tangen_93, Freddye och Neos34.

Terazzi: Inte jättemycket gjort, men det som är gjort håller hög klass, även då klippningen kunde varit lite lite bättre med högre feather. Annars riktigt bra! Jag gillar stilen, kvalite och allt annat! Skitbra! smile

Hakansson_: Helt sjukt galen! smile Och rolig pågrund av detta. Bilden är inte den bästa när det kommer till fotorealism, men färgmatchning och liknande är suprb! Görbra jobbat smile

Tangen_93: Riktigt häftigt gjort! Lätt din bästa! Efter updaten så blev den bara så jäkla bra, och den ser bra ut i hög upplösning med! Skitbra gjort! smile Jag gillar ju actionbilder så smile

Freddye: Vad kan jag säga, det finns INGET att klaga på i princip smile Bra fotorealism, skön känsla i bilden. Riktigt häftigt! smile

Neos34: Gillar vad du gjort! Är häftigt, men ändå inte för mycket. Lack kombon är en ny ide som jag inte sett så innan, och nya saker gillar jag också smile

Så vem skall man rösta på? 5 tuffa, och de flesta olika från varandra. Detta var tufft för mig faktiskt! För finns 2 jag vill rösta på! Ni kanske kan gissa vilka tongue Grejen är dock att jag alltid har prioriterat orginalitet. Denna gång kommer jag dock bryta det, för jag tycker nämligen ett av dessa bidrag verkligen ÄR det bästa!

Jag röstar på Freddye!

Kvaliten är asbra! Det må finnas ett eller annat litet skönhetsfel, men det är så snyggt översiktligt att jag kan inte undgå det! Det var hårfint ända till slutet mellan Freddye och Tangen_93, men någon måste ju få det smile Var mer eller mindre slantsingling!

Bra jobbat allihop! smile
Ha det gott
Mvh

Emil

hehe smileys e din grej va?

If its too loud you are too old!

510 Inlägg
9 november 2008
Tycker att postarna blir lite roligare så wink Dessutom föredrar jag när folk förstår hur jag säger något tongue
hehe 2 meningar 2 smilies!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
9 november 2008
Algeroth skrev:
Tycker att postarna blir lite roligare så wink Dessutom föredrar jag när folk förstår hur jag säger något tongue
hehe 2 meningar 2 smilies!

HAHA big_smile..jo men de är sant big_smile..lättare att förstå också vissa meningar big_smile

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

872 Inlägg
9 november 2008
12 st. jag tror alri jag skriver så många ord ens

510 Inlägg
9 november 2008
Hehe... jag skriver mycket smile Överallt hela tiden. Men grejen är den att när man talar med någon så kan man ju höra hur personen säger något, så man kan förstå hur en total DISS är ett skämt. När man skriver det är det svårare att tolka. Därför det finns smilies till att börja med. Simulerar hur något sägs/uttalas.

Men detta är ganska off-topic smile Så vi kan ju låta detta var tillräckligt om det smile Blir så mycket posts mellan rösterna annars.
Ha det gott!

7 100 Inlägg
9 november 2008
Neos34

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 953 Inlägg
10 november 2008
b0nd3n

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 944 Inlägg
10 november 2008
xorox_88 skrev:
b0nd3n

haha, en röst iaf big_smile tack tim wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

510 Inlägg
10 november 2008
Klockan är efter 18.00! Detta blev ställningen smile

5 Algeroth
5 Freddye
3 998CC
1 BMX
1 Tangen_93
1 Zijaa
1 Neos34
1 b0nd3n

12 Inlägg
10 november 2008
algeroth..ifall den räknas..

510 Inlägg
10 november 2008
När det blir lika brukar det vara först till kvarn som gäller. Jag vann dock förra rundan, och är ju kul om flera olika får lägga upp bilder. Jag skulle dock vilja modda denna tongue
Länk till bilden (2100x1500) i upplösning
Lite annorlunda fordon så smile Men tror man kan ha kul med den. Få den att flyga, skicka ut den i rymden. Använda den som grund för en bil, eller sätta på delar från andra plan, göra en helikopter eller båt av den... Lite wacco så! smile Kunde bli en kul omgång i vilket fall...

Men eftersom det inte är en bil och det blev 5/5 så får ni avgöra. Men om denna är okey så kör vi deadline 18.00 på Torsdag, röstning till 18.00 på fredag som vanligt.
Ha det gott!
Mvh

Emil

UPDATE: Fick en röst till för sent som inte räknas tyvärr... Men vi kör en snabbröstning om denna fram till 18.30.

Jag röstar för! Så 1-0 redan tongue

UPDATE 2: Eftersom fick ett sådant bryskt NEJ från 998CC! Så förlänger vi deadline till 19.00 smile Efter det räknar vi röster, och blir det nej blir det en bil... annars leker vi med planet smile

UPDATE 3: Hehe, ett nej till smile Så om det inte blir 2 ja till så har jag en bil klar som vi kan ta istället i så fall smile Om det blir lika tar vi bilen smile

http://angiepalmer.files.wordpress.com/2008/06/f-22-raptors-arrival-2.jpg
Senast redigerat av Algeroth (10 november 2008)

872 Inlägg
10 november 2008
nej, inget flygplan. bara nej

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 november 2008
nej snälla, jag slutar mitt medlemsskap på gorg om du menar allvar med flygplanet..

162 Inlägg
10 november 2008
Lessen Algeroth em ja röstar nog också nej för planet, men roligt med annorlunda ideer iallafall, men kanske skulle valt en lastbil eller något istället, lite mer bil så att säga

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
10 november 2008
3 mot 1..ne skojja bara hehe..big_smilebig_smile ska du inte lägga upp en bil(d) eller?

510 Inlägg
10 november 2008
19.00 smile 10 minuter till smile Men lutar åt en bil smile

391 Inlägg
10 november 2008
NEJ till planet. Men eftersom det blev oavgjort mellan mig och algeroth så kanske jag kan komma med ett förslag ?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90217/499550_lmozqr.jpg

Länk: http://www.autogaleria.pl/tapety/img/au … 4_01_b.jpg

deadline 18.00 till på Torsdag, röstning till 18.00 på fredag ?

Sök