Var inte riktigt lika många bidrag denna rundan som det brukar, men antar det har att göra med bilden. Var väl kanske ett sämre val av mig än jag trodde. Nåja. De bidrag som dock kom in tykte jag var riktigt feta!

Många av dem coolare än orginalet nästan!

Som vanligt har jag hittat några kandidater jag fördrog, fick bli 3 denna gång eftersom var lite mindre bidrag.
Freddye: Rent fotokvalitemässigt är det riktigt bra. Tycker det ser ut som ett redigerat foto. Coola lösningar, och älskar de röda tyskstukade fälgarna. Jag gillar inget av dessa två vanligtvis. Här tycker jag bara det ser rått och riktigt häftigt ut. Genomsynliga huven är också jävligt häftig

Bra jobbat!
Saabgutten: Detta är kanske inte ditt bästa bidrag, men på samma gång är det det!

Jag vet vad du sitter och jobbar med, och jag är fett impad. Dessutom tycker jag detta är bra gjort

Det må finnas MYCKET att slipa på, men du har fattat principerna, och det som du gjort tycker jag är helt okey. Designen är din egen, och det är ett STORT plus i min bok! Tycker du skall fortsätta på samma sätt

Bra jobbat!
Zijaa: Gillar din chop! Kanske inte heller en av dina bästa, men den blev ändå riktigt häftig. Du skulle försökt redigera bort det lilla av hästen som finns kvar dock. Klonstämpeln hade fungerat utmärkt tror jag

Gillar även de egenbrushade luftscoopen. Bra gjort

Så vem får då min röst. Jag har beslutat att ge den till den som varit mest innovativ, och gjort en riktig ansträngning även då han kanske inte behärskar det än.
Jag röstar på Saabgutten!Hoppas få se fler hela rebrushar från dig!

Har en bunt tips dock, men det kan vi ta privat. Bra jobbat! Cool design, helt okey exekverat, topp!
Lycka till alla i tävlingen, och stort tack till alla som röstat på mig än så länge!

Ha det gott.
Mvh
Emil