Hehe, Saabogini Hehe. Räddningen för saab? Slå sig ihop med Lambo och bygga den? hehe. Du har bara en halv vinge dock Kanske skulle försöa måla till den andra halvan som skall vara i rutan Häftig annars
Är väl typ klar med min Gallardo. Kommer inte hinna någon mer. Och jag kommer även inte vara hemma i helgen. Åker imorgon. Kommer antagligen kunna ta hand om viktiga saker för tävlingen. Annars är det bara för någon (Criller ) att posta röstningsreglerna imorgon klockan 22.00 när bidragen samlas ihop. Kanske skall lägga dem klassvis?
Här är en länk till sidan där min Gallardo är. SIDAN! Skicka gärna ett PM med en kommentar om ni gillar den. Ha det gitt! Mvh
Gillar alla bidrag som börjar trilla in. Speciellt din Gallardo stekarn. Menjag upptäkte 2 stora fel! Scoopet sitter snett åt höger. Och så har du bara cabbat av bilen på högersidan! Innertaket och allt är ju fortfarande över rutan om man tittar in i framrutan Kanske skulle ta och redigera bort det också Annars helt okey.
Gillar alla bidrag som börjar trilla in. Speciellt din Gallardo stekarn. Menjag upptäkte 2 stora fel! Scoopet sitter snett åt höger. Och så har du bara cabbat av bilen på högersidan! Innertaket och allt är ju fortfarande över rutan om man tittar in i framrutan Kanske skulle ta och redigera bort det också Annars helt okey.
I övrigt häftiga bidrag. Bra jobbat!
Haha aa rätt har du, hade väl inte bästa tålamodet med den men får se om jag hinner komma hem och fixa till det senare
Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen.
Åh fy fan detta var 10 gånger jobbigare än jag trott, alla tre ser ut som hastverk och det är svårt att bli nöjd men lägger upp dom ändå, kanske rättar till några småmissar under eftermiddagen
Blev inte så mycket moddande av själva bilarna men jag fick fram min vision och mitt tema i alla fall hehe...
Ett fordon för brandchefen att åka runt och stila i för skattebetalarnas pengar
Vem vill inte bli skjutsad av denna "Lambolansen" till sjukan?
bruden borde va något större på din lambo-ambulans där, vanligtvis går väl taket till midjan Tror knappast ena backspegeln är större än hennes båda bröst ihop!
bruden borde va något större på din lambo-ambulans där, vanligtvis går väl taket till midjan Tror knappast ena backspegeln är större än hennes båda bröst ihop!
Hon kanske är vältigt liten, tjejen...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.