Ny front, modad huv, brushad bakskärm. stripad dörr... moddade fälgar, nät i grillen... ny lack breddad
har tagit bort dimljus och rebrushat fronten lagt till ett side vent i kjolen.. ja tog bort bakdörren och rutan sänkt, breddat och rebrushat bak skärmen.
Kollade över orginalbilderna och konstaterade att Rammen var den enda med en ordentlig upplösning. Nästa omgång och så. Var vänliga att INTE ta bilder som är under 1600x1200! Många som inte bryr sig om det, men för vissa (som mig) som satsar på en och gör den tokseriöst så känns det trist att lägga tid på en bild som är för liten för att resultatet skall bli bra.
Är så att bilder mindre 1600x1200 (om de inte har sjukt bra DPI vilket internetbilder aldrig har) spricker mycket lättare när man gör saker med dem. DVS att lacker lättare blir saturerade osv. Så inga bilder under 1600x1200! Tack på förhand så att säga.
Jävligt mycket häftiga bidrag denna rundan. Gillar färgbytet på din bil Zapparn. Klockrent exekverat, kanske lite skum färg men färgbytet är 100% Bra jobbat.
Kollade över orginalbilderna och konstaterade att Rammen var den enda med en ordentlig upplösning. Nästa omgång och så. Var vänliga att INTE ta bilder som är under 1600x1200! Många som inte bryr sig om det, men för vissa (som mig) som satsar på en och gör den tokseriöst så känns det trist att lägga tid på en bild som är för liten för att resultatet skall bli bra.
Ha det gott Mvh
Emil
du som gör full rebrush. kan inte du bara höjja upplösningen på bilden? men jag håller med dej