Att jag har fått någon röst i denhär tävlingen är helt otroligt!. Jag gjorde förmodligen den snabbaste modden i denhär tävlingnens historia när jag satte Dodge karossen på en Jeep Hurricane chassie på 3min
Att jag har fått någon röst i denhär tävlingen är helt otroligt!. Jag gjorde förmodligen den snabbaste modden i denhär tävlingnens historia när jag satte Dodge karossen på en Jeep Hurricane chassie på 3min
enda gången jag vann så tog jag hela sidan och fronten på en bil och bara klistra på inklusive hjulen. men denna gången har jag inte klippt in något. allt är handmålat. eller nja inte hjulen dom klippte jag in efter att ha ändrat lite på dom
lite nya regler denna omgång. söndag kl 20:00 börgar första röstningen. då kan man rösta 2 poäng till sin favorit och 1 poäng till den man anser vara näst bäst, innom varge kattegori.
måndag 20:00 börgar nästa röstning. då har man bara en röst igäng. jag kommer själv räkna rösterna så ingen behöver tycka att det blir jobbigt. ställ järna frågot till mej om ni är osäkra.
Hade jag haft tillgång till min andra dator så hade den där Fiestan fått se på f*n! Kolla gärna in mitt galleri, här ligger några få utav mina projekt. Dem flesta ganska gammla dock... http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=67816
Nu är jag tillbaka, och med mitt största projekt någonsin! Kommer ni ihåg att jag sa att jag ALRDIG skulle göra om en cab till cupe igen? :P Well... hehe, titta första WIPen så får ni se :P Dessutom motor! Förhoppningsvis flashig! Jag kommer lägga upp wips här allt eftersom så håll ögonen öppna, och om ni ser några fel eller så så skrik till! :) Ha det gott!
Äntligen klar! Många WIPS blev det, och mycket jobb. Här är lite fakta om bilden: Arbetstimmar: 30+ Lager: 150+ Hur sur flickvännen är på choppen: 6 av 10 :P
Hoppas ni gillar den! Ha det gott! Och tack alla som skickat kommentarer :) Mycket uppskattat. Ha det gott Mvh
Nu är jag tillbaka, och med mitt största projekt någonsin! Kommer ni ihåg att jag sa att jag ALRDIG skulle göra om en cab till cupe igen? Well... hehe, titta första WIPen så får ni se Dessutom motor! Förhoppningsvis flashig! Jag kommer lägga upp wips här allt eftersom så håll ögonen öppna, och om ni ser några fel eller så så skrik till! Ha det gott!
Hehe... Förstår varför du är nyfiken på det 998cc... hehe... om jag har tid över så lovar jag att hugga tag i den med... men hydron kommer ta rätt möe tid... hållt på i typ 2 timmar och bara gjort en liten del av motorn Hehe... Vi får se... långt kvar till måndag
Hehe... Förstår varför du är nyfiken på det 998cc... hehe... om jag har tid över så lovar jag att hugga tag i den med... men hydron kommer ta rätt möe tid... hållt på i typ 2 timmar och bara gjort en liten del av motorn Hehe... Vi får se... långt kvar till måndag
Motorn är sne, men jag struntar i det... Är en vätgasbil... har ingen aning hur motorerna sitter i en sådan... hehe... Kanske inte ens har motorer! Vem vet... Tack för kommentaren dock Skall gå över lite småsaker sedan och kolla om jag kanske kan räta ut sakerna lite. Ha det gott Mvh
Motorn är sne, men jag struntar i det... Är en vätgasbil... har ingen aning hur motorerna sitter i en sådan... hehe... Kanske inte ens har motorer! Vem vet... Tack för kommentaren dock Skall gå över lite småsaker sedan och kolla om jag kanske kan räta ut sakerna lite. Ha det gott Mvh
Emil
vätgas bilar har inte förbränningsmotorer. det sitter celler som det kommer in vätgas i och så finns det bakterer eller va det är som gör om det till el som driver en elmotor. så har jag förstått det iaf