Kul med så många bidrag som det ändå blev, och att så många spexade med lite julgrejer Skoj. Tycker var mycket hög kvalite på bidragen denna runda, vilket jag tycker är väldigt kul. Bra jobbat! Här kommer mina röster.
Och jag fattar inte det, finns ju massa mer att modda ju??? Man har ju 3 bilar att välja på... Måste väl finnas något för någon att modda... Eller? Men jag håller med... gick igenom lite gamla bilder, och hittade vår gamla 350z, var typ 14 bidrag!!! På en bil! Var är alla?
Och jag fattar inte det, finns ju massa mer att modda ju??? Man har ju 3 bilar att välja på... Måste väl finnas något för någon att modda... Eller? Men jag håller med... gick igenom lite gamla bilder, och hittade vår gamla 350z, var typ 14 bidrag!!! På en bil! Var är alla?
lättare för mig att vinna då xD nja de e lite trök att de försvunnit så många
Anledningen till att det är 3 bilar är för att folk skall ha lite att välja på. Det som var problem innan. Bilar valdes som folk inte gillade, och då var ingen med för att det var "en dålig bil". Nu har man 3 att välja mellan och kan då göra vilken man vill. Dessutom vill olika folk ha olika mycket tid på sig. Och med 3 bilder kan de som jobbar snabbare göra flera bilder då, medan de som vill ha mer tid på en bild (typ jag) ta den tid vi känner vi behöver. Slutresultatet är en roligare tävling där alla får göra så mycket de vill. Man kan göra alla 3 bilarna, eller bara 1 eller 2, och hur bra man nu vill. Ända skillnaden är att det är 2 omröstningar. 1 som bestämmer vem som är bäst i varje klass, vilket kan vara kul för folk, för då vinner man ju faktiskt den klassen. Och sedan en röstning om vilken som är bäst av de 3 vinnande bilarna.
Men jag vill påpeka att vi inte har "bytt" till detta systemet. Reglerna för den här tävlingen säger att vinnaren bestämmer reglerna för nästa omgång. Det har bara råkat bli så att sen jag gjorde detta första gången så har det fortsatt att bli 3 bilders tävlingar. Vinnaren av den här rundan kan bestämma att ha 1 bild. Eller kanske 20 för den delen. Eller till och med, välj en egen bild (sistnämnda innefattar antagligen något tema eller liknande)
Detta vart i vilket fall en förklaring för hur gällande tävling fungerar Nästa runda kan det vara något helt annat Ha det gott. Mvh