Är lite hackigt här och var Zijaa, men i helhet tycker jag du gjort ett riktigt bra jobb Du har ju inte gjort så mycket brushning tidigare, så detta är helt klart godkänt Dessutom är tiden inte ute än, så du kan fortfarande fixa till den mer om du känner för det. Bra jobbat till er andra med! Ser riktigt bra ut. Keep it up!
Är lite hackigt här och var Zijaa, men i helhet tycker jag du gjort ett riktigt bra jobb Du har ju inte gjort så mycket brushning tidigare, så detta är helt klart godkänt Dessutom är tiden inte ute än, så du kan fortfarande fixa till den mer om du känner för det. Bra jobbat till er andra med! Ser riktigt bra ut. Keep it up!
hehe tack :DNja, skiter i denna, jag ska börja med s60 nu..
Om man kollar på vinkeln så är det V70n... S60n är vinklad mer åt betraktarens håll. Tuffa linjer dock Skall bli spännande att se vad det blir av det
Om du vill fixa lite smågrejer Zapparn så är här en liten lista på saker 1. Reflektioner av skärmen och sidokjolen i lacken... dvs att det speglar sig från sidokjolen upp i lacken. För tydligt exempel kolla min hydrogen bil... Runt skärmarna kan du titta på min 240Z 2. Lägga in lite skuggor i fronten (Se min tutorial) även på nätet! 3. Fixa en skugga/reflektion för backspegeln! Men det är bara detaljer Och det är det ända jag har att säga om den... utöver dessa grejer (där backspegelreffen är det ända lite större) så det skitbra gjort Fortsätt så