Tror jag vet varför dina linjer är så hackiga Zijaa... Du klickar bara när du drar linjerna. Du klickar bara från punkt till punkt. Vad du skall göra är att när du skapar en ny ankarpunkt så släpp inte musknappen. Då kan du böja linjen genom att röra på musen. Detaljer finns i mina tutorials, och du bör lära dig det. För du använder nu pen-tool, vilket är bra, men spelar inte så stor roll när du inte använder det på rätt sätt. Så kolla över båda mina tutorials.
Annars tycker jag allas ser riktigt bra ut

Lite skojiga bilar. Xc90 bilden hade jag väl aldrig valt själv, då den vinkeln skulle idiotförklaras på typ DM... hehe. Jag vet inte riktigt varför, är ju minst lika viktigt att kunna modda den vinkeln. Jaja, den accepteras inte i vart fall. Och jag själv tycker väl att den kan vara lite tråkig. Dock mycket roliga bidrag på den!

Skall bli kul att se vad som händer med RX7an... gissar på en del drifting och liknande. Hehe. Vore kul om någon vågade brusha en konceptbil... Dvs en ny version av den! Typ.. Rx9!

*Knuffar lite på Zapparn!*
Som sagt, ser bra ut hittils

Och som jag nämnde innan, behöver någon hjälp med något, eller bara tips, skicka ett PM.
Ha det gott!
Mvh
Emil