Riktigt najs
Zijaa... Skön atmosfär och riktigt bra exekvering. Men två saker... Hitta en bättre brakgrund, för den har fel vinkel, och ta bort killen som står brevid bilen... Han är typ 1.30 hög

Sänkta Rx7or är löjligt låga... Kooz rx7a går till strax över midjan på mig, och jag är 1.80!

Han kan ju sitta ner iförsej... Men han ser inte bra ut ändå... Ta bort honom, och hitta en bakgrund med bättre vinkel.
Brushningen ser bra ut, men behöver lite mer blendning... Är lite för tydliga färgövergångar, speciellt på taket... ser fläckigt ut. Ta en pensel med 10-20 i opacitet, fånga upp färgen i övergången, och brusha över tills du får en jämn och fin övergång. Annars skitbra gjort som sagt

Ser riktigt bra ut för
998cc och
Zapparn_ också

Är lite för tidigt att uttala sig konstruktivt om Zapparns, men till dig 998Cc så skulle jag föreslå att du "rätar" upp linjerna lite. Bilen ser lite för vågig ut och därför inte verklig... Skitsvårt att förklara... Men kittet ser lite overkligt ut bara för att det är för runt... eller något... Sedan så sidokjolen där nere... precis bakom framskärmen, ser lite skumt ut... Tror det kan vara fel färg. Vet inte riktigt hur det är tänkt att den ytan skall peka... den är ju typ Svart. Om den pekar neråt så skall den ha samma färg som sidokjolen runt den... bara lite lite mörkare. Om den pekar uppåt skall den vara nästan vit som det längst upp på bilens sida. Utöver det ser brushningen riktigt bra ut

Ser fram emot det färdiga resultatet