Utvecklas och utvecklas, jag har ingen större lust att brusha faktiskt, tar för jäkla mycket tid.
Det är svårt att ge konstruktiv kritik men jag känner att det inte går att göra så mycket med bilderna mer än att byta bakgrund och färg. Mittenbilen t.ex. ser ju redan färdigchoppad ut. Deltagandet har väl varit ganska lågt det senaste och jag tror det är för att det blivit lite för seriöst.
Lagtävling tycker jag inte låter som en bra idé heller faktiskt, det låter säkert skitbra för er som redan har en plan men nja, tror dom flesta inte har så stor lust att sitta och leta partners och lägga fram scheman när man kan höras på msn osv.
Men som sagt, vinnaren väljer bilder och det är inte så mycket att göra. Får se om man får upp lusten någon gång, har ju personligen inte varit med så mycket och tävlat och har aldrig gjort några överseriösa bilder men det känns inte lika roligt längre och det verkar som om många tycker samma.
edit: Mitt råd (eller förhoppning) till nästa gång är att minska till två bilder, en "normal" och en studiobild och bara ha en omröstning så man slipper ha lika mycket röstning som choppning.
Senast redigerat av MilleN (16 januari 2009)