4128
Sök

Photoshop-tävling

7 100 Inlägg
25 januari 2009
Neos34 skrev:

Sk!t läcker!
Bravo Bmx mannen..

tackar=)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

67 Inlägg
25 januari 2009
zijaa skrev:
Aerodynamik skrev:
VickeMoberg skrev:

Äre du som fuskar eller tonguebig_smile

Nej, men jag antar att dem struntar i det nu när jag avslöjat dem, eller så säger jag vilka det är efter dem lagt ut bilden. smile

Intressant o höra vilka som fuskar..

jag vill också veta vilka som fuskar undrar vilka:/

510 Inlägg
25 januari 2009
Du har missförstått mig fullständigt Bizzan. Om du ser där i mitt inlägg så har jag inte någonstans skrivit ordet: oseriösa. Jag anser inte att folk som bara använder C&P är oseriösa. Jag själv gör sådana choppar ibland bara för att det är skoj. Du missförstod vad jag menade. Det hela med att dela upp det i brushare och inte är fel. För är inte det det handlar om. Allt handlar om att modda bilar, brushningen hjälper bara till att få det verkligare. Är nästan omöjligt att få till en fotoverklig chop utan att brusha någonting. Med det menar jag inte ett helt bodykit, utan mer kanske bara lite i övergångar från orginalbild till det man klippt till osv.

Mitt ordval kan ha varit lite klumpigt, men vad jag menade var att dela upp det i 2 klasser i fråga om tid lagt på bilderna. Man får använda vilken taktik man vill, men om man känner att man bara vill göra något snabbt som man själv känner att man kunde jobbat mer med, men inte orkat eller inte haft tid så postar man den i "den snabba klassen". Annars lägger man massa tid och postar då i den seriösa klassen.

Hoppas detta förklarade det hela lite. Jag är inte den typen som klassificerar folk Bizzan. Jag menade aldrig att säga något sådant. Jag vill dock att folk skall utvecklas smile Det tycker jag är skoj. Se hur folk blir bättre, och att folk anstränger sig. Jag förstår förstås att alla inte vill det, men jag önskar att det vore så. Hehe

Som sagt, hoppas detta klargjorde lite saker.
Ha det bra
Mvh

Emil

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 januari 2009
Det blir ju mer och mer skit med den här tråden ju... Prat om fusk och oseriösa folk. Vafan händer?? yikes
Måste man bli stämplad som oseriös om man inte kan ALLT om PS??
Sånt skitsnack gör mig förbannad. Har aldrig hört ett ljud om det förr i den här tråden och vill inte höra det nu.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

7 100 Inlägg
25 januari 2009
håller med irmscher vectra där!

så här tycker ja nu:
nu skriver vi inge mer skit i tråden,som tex fusk,oduglig mm
nu PS:ar vi och är glada och kollar på alla andras snygga shops mm!!!

okej?????????????

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
25 januari 2009
när e deadline?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

482 Inlägg
25 januari 2009
zijaa skrev:
när e deadline?

Måndag kl:20.00 wink

Jodå... Så är det serru!

terazzi
25 januari 2009
imorrn 20.00 smile

872 Inlägg
25 januari 2009
att göra en ny tråd är för att regler ska stå någonstans, så att missförstond som at folk lägger ut 7n bilder på bilar så ingen vet vilken som gäller.

sen behövs en diskusion så vi reder ut allt. att säga att folk ska sluta tjaffsa hjälper inte. nu reder vi ut allt så vi slipper det sen

If its too loud you are too old!

482 Inlägg
25 januari 2009
998cc skrev:
att göra en ny tråd är för att regler ska stå någonstans, så att missförstond som at folk lägger ut 7n bilder på bilar så ingen vet vilken som gäller.

sen behövs en diskusion så vi reder ut allt. att säga att folk ska sluta tjaffsa hjälper inte. nu reder vi ut allt så vi slipper det sen

Kan inte någon moderator redigera det första inlägget i denna tråden istället?

Sen så tror jag att alla är ganska trötta på att diskutera och reda ut saker hela tiden, för det suger värkligen musten ur en, så kan vi inte bara köra på som vanligt igen? hmm

Jodå... Så är det serru!

872 Inlägg
25 januari 2009
det går säkert prata med trådstartaren

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
25 januari 2009
998cc skrev:
det går säkert prata med trådstartaren

Har pratat med Staaw innan, och skickade ett brev till han nu.
Ang de sista, här å nu.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

257 Inlägg
25 januari 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/54710/553530_9ngot3.jpg
skylinen

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
25 januari 2009
-Coupe- skrev:
Tjo!

Här kommer ett bidrag från mig...

http://www1.garaget.org/gallery/archive … mn9on4.jpg

Mvh // Niklas

Bra jobbat!
Snyggt blev det också.

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
25 januari 2009
Bizzan skrev:
Jag vet med mig att jag är nybörjare och kommer förbli i denna klassen men det är en kul grej och jag anser att det ska förbli en kul grej för alla.

Du é la med? Å moddar allså.
Alla skall kunna vara med.

Jag kan banne mig inte brusha/brushed.
Men jag rota med annat ist.

756 Inlägg
25 januari 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/68902/553598_fzylno.jpg
min mod tycker den blev nice i den orginala färgen så tongue

kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna"
projekt tråd

872 Inlägg
26 januari 2009
saabgutten skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/68902/553598_fzylno.jpg
min mod tycker den blev nice i den orginala färgen så tongue

ser ut som en saab front, nice

208 Inlägg
26 januari 2009
Och ni undrar varför jag inte tävlar mer? Hehe

För att jag, och säkert en del med mig, skulle bli motiverade igen... vafan
Lägg upp vilken jävla bil du vill, i vilken jävla storlek som helst, se det som en UTMANING! Däri ligger det roliga.

Lägg upp EN bil, shit, bara bortskämda brats som inte pallar göra vissa bilar? Stå över då. Jag har blivit helt jäkla förvirrad de gånger jag tittat in och sett 15 omgångar i röstningen.

Låt det handla om idén! Inte hur jäkla perfekt det är utfärdat! Man behöver inte va desginer för att va utvecklare, isf hade vi nog gått miste om många fina bra grejjer här i världene!

Ursäkta, men spårar ni ur, spårar jag ur smile Nu kommer jag säkert bli flamead och hatad, må så vara, kan ta bort kommentaren också om ni inte kan stå ut med min fakta ;P

Stå på er, ni kreativa folk som inte är "bäst" på att få det ser perfekt ut!

If you can't convince them, confuse them!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 januari 2009
vild skrev:
Och ni undrar varför jag inte tävlar mer? Hehe

För att jag, och säkert en del med mig, skulle bli motiverade igen... vafan
Lägg upp vilken jävla bil du vill, i vilken jävla storlek som helst, se det som en UTMANING! Däri ligger det roliga.

Lägg upp EN bil, shit, bara bortskämda brats som inte pallar göra vissa bilar? Stå över då. Jag har blivit helt jäkla förvirrad de gånger jag tittat in och sett 15 omgångar i röstningen.

Låt det handla om idén! Inte hur jäkla perfekt det är utfärdat! Man behöver inte va desginer för att va utvecklare, isf hade vi nog gått miste om många fina bra grejjer här i världene!

Ursäkta, men spårar ni ur, spårar jag ur smile Nu kommer jag säkert bli flamead och hatad, må så vara, kan ta bort kommentaren också om ni inte kan stå ut med min fakta ;P

Stå på er, ni kreativa folk som inte är "bäst" på att få det ser perfekt ut!

Kunde inte ha sagt det bättre själv. smile

Det är ju bara på skoj egentligen, men det har blivit allt för seriöst...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

872 Inlägg
26 januari 2009
vadå för seriöst. blir lite trött på den det där. folk blir tjuriga för att dom inte kan vinna, efter som vissa lägger ner mer tid på så sina projekt. och  inte ens när man säger att man kör 2 klasser duger det, för då blir det för krångligt.

sitta å tjura går bra. å sen gnäller man på dom som föröker hitta en lösning som passar alla.
om det är så att folk inte vill ha tjafs så e det ganska enkelt att lösa för dom som brukar vinna vill ha det på ett vist sätt. så vi skulle kunna köra över er totalt och skita i va ni säger, men det gör vi inte

ni som copy paste jobbar i 20 min vinner inte lika mycket som oss som lägger ner tid.

å ni gnäller över att det e mycket prat i tråden också, även om det är ni som hela tiden gnäller över att det e för många bilar , dom passar inte erat sätt att jobba eller som vissa gnäller till och med på att vissa lägger ner för mycket tid, e så trött på er.

hjälp till att itta en lösning som passar alla i stället för å sitta som gammla gubbar och gnälla över att det var bättre för.

vill inte på något vis göra någon förnärmad.
jag tycker själv att alla ska få jobba på sitt sätt. och att så många som möjligt ska bli nöjda.
Senast redigerat av 998cc (26 januari 2009)

Sök