Hade 2 timmar och 18 minuter över så jag gjorde en snabbis Är en kombination av C&P och brush. Bakspoiler och liknande är från en AMG Black, men ljuset var fel så den har rebrushats. Sidokjolen är helt brushad, skärmarna är blandning. Cabben är C&P fast ombrushad. Var en gubbe i bilen innan och lite så. Hoppas ni gillar den i vart fall. Ha det gott
hur kan ni få så fin färg ? När jag tex ska ha svart blir det skitfult, Endra helt svart eller inget. Typ så som det blir på paint, HELT svart.
om det inte går att maskera med hjälp av color range så brukar jag maskera in hela bilen för hand genom "quick mask mode" vist det tar tid men det blir snyggast. sen så copierar jag det lagret jag har maskerat till ett nytt lager för att kunna ändra färg med tex Photo filter eller om bilen redan har färg, hue/saturation.
låter kompliserat men är lätt bara man vet hur man ska göra / JM Design
Hade den där modden varit en riktig bil så hade jag haft en ny drömbil.
hehe jag med. det var lite det som var målet att göra den snyggare och mera modern med fet V12 lyx kännsla. den är fan inte så snygg orginal A5an tycker jag. gillar Audis design men här har dom misslyckats tyvär...