Har lite tid över så bestämde mig för att delta. Blir en brush denna gången. Men jag gillar inte orginalbilens front, så den bytte jag ut helt. Och så är jag mer en fan av sportcupeer ala Lamborghini eller Ferrari, så därför har jag ändra taklinjen en hel del. Har bara linjer än så länge, men ja. Vi kom aldrig till något beslut angående WIPs, så jag antar det är okey om jag postar dem? Om inte skicka ett PM! Inget extra skrivande i tråden.
Varför förstöra formerna på enligt mig tidernas vackraste bil... Men allt går att förfina lite grann... Masserad karossform. Fina fälgar. Kolfibergälar i framskärmarna. och mycket mycket mer...
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
fan. missade jag denna. ville värligen modda den bilden. men har precis flyttat och fick igång nätet nu. och hinner inte. så nästa person får fan välja enbra bil nu asså
algeroth: väldigt bra chop fina linjer en extremt bra bil du har gjort inget som är fel
jonnymoberg: en ny väldigt bra mod från dig om man bara tar och ser fort på den så ser men bara at det är andra fälgar och annan färg. men när man ser mer noga så har du gjort mycket svåra saker kan bli väldigt svart at få det du har gjort fint men det har du fått til
min röst går til jonnymoberg
kimsern
saab 90 aero t16 "kruttvogna" projekt tråd